Om du titter innom...

Noelialita

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Desemberskatter 2016
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Julilykke 2023
Denne tråden,så MÅ du skrive noe! ;)
Om ikke du var den siste som postet noe her:hilarious:
 
Sløve-søndag her og, jeg er rastløs og vil helst ut på eventyr, men bor med to meget bedagelige gutter som trives inne :p

Og jeg har et bekken som slår seg vrang etter ca. ingenting, så da blir det sofa her også :p
 
Gleder meg til Taco med venner i kveld :)
 
Jobb søndag idag også. Kjenner det skal bli godt med en sløve mandag :woot:
 
NAM! Vi skal ha nachos :D

Mmm, det liker jeg egentlig enda bedre enn taco! Får prøve å overtale samboer på at vi kan ha det en dag til uka :)

(Ikke for dét, han spiser samme hva som serveres :p)
 
Mmm, det liker jeg egentlig enda bedre enn taco! Får prøve å overtale samboer på at vi kan ha det en dag til uka :)

(Ikke for dét, han spiser samme hva som serveres :p)

Vi er så A4 at vi spiser taco HVER.ENESTE. Fredag :angelic: Og jeg elsker det like mye hver uke:wacky: innimellom skeier vi ut med nachos i tillegg til tacoen en dag i uka - jatakk begge deler :smiley-bounce016
 
Vi er så A4 at vi spiser taco HVER.ENESTE. Fredag :angelic: Og jeg elsker det like mye hver uke:wacky: innimellom skeier vi ut med nachos i tillegg til tacoen en dag i uka - jatakk begge deler :smiley-bounce016
Taco er helt utrolig godt. Vi har det litt for sjeldent egentlig, men det er vell pga at ungene ikke er så utrolig glad i det da :hilarious:
 
Taco er helt utrolig godt. Vi har det litt for sjeldent egentlig, men det er vell pga at ungene ikke er så utrolig glad i det da :hilarious:

vi spiser det etter at 2-åringen har lagt seg på fredag :oops:
Trøster meg med at de får varmmat til lunsj i bhg på fredager, så han er fornøyd med brød ril middag/kvelds :p
 
Jeg er så letta over en dag omtrent uten kvalme etter en pyton uke der jeg har følt meg dårlig hele tiden. Har til og med komt meg på fjelltur idag :smiley-bounce012
 
Nyter et varmt bad mens minste er i bursdag, størstemann er på fotballbanen og mannen vasker hus :love017
 
Klarer ikke bestemme meg for hva vi skal ha til middag i dag, blir enten rullekebab eller sushi :happy:
 
Back
Topp