3 dager over ikm

Lillemy0894

Forelsket i forumet
MayDay2021
Er det noen som har opplevd å være 17 dager pver eggløsning og ikke vært gravid? Jeg vet for sikkert at jeg hadde eggløsning for 17 dager siden, men rfsu testen viste negativ i går ettermiddag. Får alltid mens 14 dager etter. Har ikke vært ekstra stressa eller syk :)
 
Har hørt mye dårlig om de testene, har du/har du mulighet til å skaffe en annen type? :)
 
Det er fullt mulig at du er gravid selv om testen er negativ. Noen produserer bare HCG veldig sent, jeg fikk ikke positiv test før i uke 6 og jeg testet meg vær uke
 
Jeg fikk positiv eggløsningstest!! Og jeg har hatt eggløsning for 17 dager siden, så da mistenker jeg at den endelig satt!
 
Er det noen som har opplevd å være 17 dager pver eggløsning og ikke vært gravid? Jeg vet for sikkert at jeg hadde eggløsning for 17 dager siden, men rfsu testen viste negativ i går ettermiddag. Får alltid mens 14 dager etter. Har ikke vært ekstra stressa eller syk :)
Ja. Fekk negativ graviditetstest, men positiv på eggløsningstest ca 16dpo. Begge el-testane var digitale, så ingen strek- og strimmeltolking.
 
Jeg er gravid :D tok bare litt tid før RFSU snappet det opp. :p
 

Vedlegg

  • E66876B6-A6A1-48C9-AFA1-D283495B1CF2.jpeg
    E66876B6-A6A1-48C9-AFA1-D283495B1CF2.jpeg
    48,6 KB · Visninger: 468
Jeg fikk knall sterk positiv el test da jeg var gravid tidlig i sommer. Aldri fått så positiv test før, så da skjønte jeg at jeg var gravid :)
Ja, det var sånn jeg oppdaget at jeg var gravid med datteren min faktisk :happy:

så gøy. min ble super negativ den også. Og negativ gr test i dag. Så da venter jeg bare på TR. Håper Hun kommer fort så jeg kan starte ny PP.
 
Back
Topp