TUL dato for juni2020

Hei leidens-venn! Har du heterozygot eller homozygot? jeg har hetero, og fikk veldig lite oppfølging på det selv om søsteren min har hatt blodpropp.
:D
jeg har Heterozygot. Mamma har det også, halve slekta på begge sider har tilfeller av blodpropper her og der samt hjerteinfarkt i tidlig alder.
Jeg fikk det påvist etter abort nr 3.
 
Love- 28.10- 8 uker
 
Chawa - 16.10.19 - 7+4
 
Skal på TUL i morgen pga blødninger. Krysser fingrene for at alt er bra!
 
Jeg kan bestille tul enten 7+5 eller 8+5... Dette er første gang jeg drar på tul! Ville dere hatt is og magen og ventet til 8+5? Jeg synes plutselig det virket veldig lenge til, hehe (er 5+6 i dag) :happy:
 
Jeg kan bestille tul enten 7+5 eller 8+5... Dette er første gang jeg drar på tul! Ville dere hatt is og magen og ventet til 8+5? Jeg synes plutselig det virket veldig lenge til, hehe (er 5+6 i dag) :happy:
Vil vel se litt mer 8+5 :) Hadde nok ventet til det hvis du klarer :) men enig i at det er lenge å vente!
 
Jeg kan bestille tul enten 7+5 eller 8+5... Dette er første gang jeg drar på tul! Ville dere hatt is og magen og ventet til 8+5? Jeg synes plutselig det virket veldig lenge til, hehe (er 5+6 i dag) :happy:

Du får jo kanskje sett litt mer hvis du venter.
Men de er stort sett små klumper med et lite hjerte som slår både i uke 7 og 8 :)
 
Back
Topp