Tul i dag på oss:)

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Da har vi vært på Tul og sett verdens fineste bankende hjerte:wav

trodde jeg var 6+3, jordmor målte oss til nærmere 7+4:Heartred

TUL her også :) trodde jeg var 6+6 i dag etter forrige TUL, men var visst 7+6! Herlig med bankende hjerte :Heartred Gratulerer!

Hurra, gratulerer! Så fint å se bankende hjerte ☺️❤️

Hurra gratulerer

Så hærlig♡♡

Så herlig! Gratulerer med et bankende hjerte :Heartred

Da har vi vært på Tul og sett verdens fineste bankende hjerte:wav

trodde jeg var 6+3, jordmor målte oss til nærmere 7+4:Heartred

Gratulerer ❤️
Hvorfor skjer det at man blir målt så langt frem? Har du tatt feil av eggløsningsdagen da? Eller ustabil syklus? Jeg lurer bare fordi det skjer med flere ser jeg. Det har aldri skjedd med meg før,men skulle ønske det:hilarious:

Gratulerer ❤️
Hvorfor skjer det at man blir målt så langt frem? Har du tatt feil av eggløsningsdagen da? Eller ustabil syklus? Jeg lurer bare fordi det skjer med flere ser jeg. Det har aldri skjedd med meg før,men skulle ønske det:hilarious:

denne mnd hvor det klaffet sjekket jeg ikke etter el, og stusset over at jeg ikke hadde merket noenting den.. så den var nok en uke tidligere enn antatt:bookworm:
Jeg fikk positiv test 8 dpo, så det indikerte jo at jeg hadde bomma litt på eggløsningen :singing:

denne mnd hvor det klaffet sjekket jeg ikke etter el, og stusset over at jeg ikke hadde merket noenting den.. så den var nok en uke tidligere enn antatt:bookworm:
Jeg fikk positiv test 8 dpo, så det indikerte jo at jeg hadde bomma litt på eggløsningen :singing:

Uansett positiv overraskelse å bli satt frem en uke :happy::happy:
Føler tiden snigler seg avgårde. Er fortsatt en måned til TUL her.

Back
Topp