♡ IKM UKE 42 ♡

Tanta er her, men fortsatt ømme bryst :/
Hva skjer!

Har skikkelige menssmerter også, og det er en del blod også..
Tok en negativ test to dager før mensen kom. Og den var negativ.. Så det kan jo ikke være kjemisk igjen vel :-/
 
Hmm... Tok disse to nå, den nederste er 30 min gammel, den andre 10. Det er jo streker, men får allikevel følelsen av at det bare er skygger Burde vært sterkere.
 

Vedlegg

  • A1EB7AC1-41B7-4EB9-BAFB-0AA0EE207729.jpeg
    A1EB7AC1-41B7-4EB9-BAFB-0AA0EE207729.jpeg
    9 KB · Visninger: 96
Du kan bare sette meg opp på tr :( hadde rosa på papiret igår noe som resulterte i at jeg tenkte det ikke var noe vits i å teste, idag har jeg skikkeleg menssmerter men ingen mens. Den dukker nok opp i løpet av dagen :shifty: idag skal jeg gråte ut og synes synd på meg selv, i morgen er en ny dag :Heartred
 
Du kan bare sette meg opp på tr :( hadde rosa på papiret igår noe som resulterte i at jeg tenkte det ikke var noe vits i å teste, idag har jeg skikkeleg menssmerter men ingen mens. Den dukker nok opp i løpet av dagen :shifty: idag skal jeg gråte ut og synes synd på meg selv, i morgen er en ny dag :Heartred
Ååå. Du da.. Sender deg en stor god klem ❤ du får passe godt på deg selv i dag, det er lov til å være skuffet. Og masse lykke til neste pp.
 
Back
Topp