Velkommen til Juni 2020!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg er fremdeles kvalm, men spyr ikke så ofte. Helst brekninger og kvalme. Verst om morgenen og kvelden. Skal på første svangerskapskontroll i dag så det blir spennende :)
 
Hiver meg på jeg også :) Er overrasket av at vi er så mange allerede :D Tipper terminen blir 25 juni.
 
Jeg har termin 6. juni :) Så koselig at det er så mange her allerede :) Formen er litt opp og ned, jeg er trøttere enn vanlig, og også litt kvalm. Men, heldigvis ikke så kvalm at jeg kaster opp, og det kunne vært så mye verre. Og, så er jeg litt bekymret på hvordan det skal bli, blir gått å komme forbi uke 12. Jeg kjenner jeg er litt redd for at jeg kan miste... Men, skjer det så skjer det. Jeg prøver å ikke tenke så mye på det..
 
26 juni her, hvis alt går bra❤️ God form, litt uvel/småkvalm innimellom og veldig trøtt på kvelden. Men ellers veldig bra
 
Følte for å melde meg inn her :) Eg er 26 år, gravid med min første og har termin 14.juni :) Er gift med min snille snille mann som er 30 år og me var prøvere i 8 mnd før me blei gravide første gongen. Var i lykkerus og tenkte ikkje tanken på at det kunne gå galt, så sorgen var stor då eg spontanaborterte i veke 7. Dette var i august. Etter dette trudde me egentlig at det skulle ta ytterligere 8 mnd, men eg fekk mensen tilbake etter 1 mnd og vart gravid ved første anledning! Det var utrulig kjekt, men no er me sjølvsagt SÅ redd for at det skal gå galt igjen. Krysser alt me har, og ønsker alle graviditetssymptomer velkommen. Kjenner på kvalme, trøtthet og ømme brystvorter for tiden. Skal til lege i morgen for å forhåpentligvis bli litt betrygga :) Gler meg til å dele denne opplevelsen med dykk! 2020 skal bli et bra år!
 
Jeg kommer snikende inn her men orker ikke forholde meg til termindato før jeg er over de magiske 12 ukene☺️
 
Lister meg inn her jeg også, termin 27.juni❤️ Har hatt blødninger av og på siden 9 dager etter innsett (ivf), så tør ikke glede meg for mye enda. Men hcg-prøver er helt fine til nå, så krysser alt jeg har for at spiren klamrer seg fast til juni
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp