Hva betyr dette???

Ønskeomentil♡

Flørter med forumet
Hei igjen

Skrev innlegg igår om at jeg var sikker på at jeg mistet....

Her er "historien":
Jeg fant ut at jeg var gravid ca 11-12 dpo. Fikk 1-2 på digital test når jeg var 4+0. Testene steg normalt.
Deretter fikk jeg 2-3 på digital når jeg var 4+5.
Deretter fikk jeg plutselig 3 + når jeg var 5+0.
Okei så bra tenkte jeg. Men når jeg tok en på mandag igjen viste den 2-3...
Og de andre denne uka har også vist det.
Derfor har jeg vært 100 %sikker på at nå mister jeg.
Men den siste digitale idag viste 3 +. Og jeg er da idag 6+0.

Kan den ENE som slo ut 3+ bare 5 uker på vei ha vært ekstra sensitiv eller noe? Sånn at den ga litt feil svar? Hva skjer her?

(Ja jeg er testoman. Hadde 3 pakker med digitale liggende, så derfor.)

Hei igjen

Her er "historien":
Jeg fant ut at jeg var gravid ca 11-12 dpo. Fikk 1-2 på digital test når jeg var 4+0. Testene steg normalt.

Kan den ENE som slo ut 3+ bare 5 uker på vei ha vært ekstra sensitiv eller noe? Sånn at den ga litt feil svar? Hva skjer her?

Det høres ut som det var noe med den ene testen ja :) Det er jo bare tilfeldigheter som gjør om de slår ut på 2-3 eller 3+, du kan evt åpne dem og se på forskjellen på strimlene for å få svar. Men altså, det høres ut som dette har gått bra :) Det er derfor jeg ikke gidder å teste mer, fordi de testene bare skaper unødvendig bekymring og frustrasjon!

Kan være forskjell på konsentrasjonen av urin. Altså alt ettersom hvor lang tid siden sist gang du drakk væske og hvor mye væske du da drakk. Det er jo grenseverdier så den kan akkurat ha vippet over på den ene

Kan være forskjell på konsentrasjonen av urin. Altså alt ettersom hvor lang tid siden sist gang du drakk væske og hvor mye væske du da drakk. Det er jo grenseverdier så den kan akkurat ha vippet over på den ene

Har tatt flere som kun har vist 2-3 i etterkant altså.
Men idag var den brått på 3+.
Sånn tidsmessig stemmer det bedre at jeg fikk 3+ idag enn for en uke siden. For i mine andre svangerskap har jeg også vært nærmere 6 uker på vei når den slo ut på 3+.

Men da virker det som det kanskje utvikler seg normalt likevel da.. (?)

Det høres ut som det var noe med den ene testen ja :) Det er jo bare tilfeldigheter som gjør om de slår ut på 2-3 eller 3+, du kan evt åpne dem og se på forskjellen på strimlene for å få svar. Men altså, det høres ut som dette har gått bra :) Det er derfor jeg ikke gidder å teste mer, fordi de testene bare skaper unødvendig bekymring og frustrasjon!

Blir ikke mer testing nå. Nå fikk jeg jo 3 + igjen. Neste da blir evt en tidlig ultralyd tror jeg.

Høres jo normalt ut nå:-) prøv å slapp av og kos deg!:Heartbigred Jeg har tatt tester siste 4 dager. Og j analyser og tenker og grubler og lurer. Gjør meg usikker! Sterkere tester, men samtidig kan den være litt svakere eller bare lik? Hm..

Jeg tok blodprøve i dag, som viser hcg 47, som stemmer perfekt med 12-14 dpo. Såå i morgen skal j ta min første digitale - så skal j prøve å la være å teste mer:angelic: eller evt til j får 3 + på digital!

Hei igjen

Her er "historien":

Når jeg hadde SA ig tok digital test mellom uke 5 og 6 så viste digital test «ikke gravid» etter noen dager med blødning. HCG sank ganske raskt. Da hadde jeg før jeg mistet hatt mange positive tester. Fikk aldri 3+ fordi jeg tok ikke mange digital tester.

Når jeg hadde SA ig tok digital test mellom uke 5 og 6 så viste digital test «ikke gravid» etter noen dager med blødning. HCG sank ganske raskt. Da hadde jeg før jeg mistet hatt mange positive tester. Fikk aldri 3+ fordi jeg tok ikke mange digital tester.

Leit å høre.
Men for meg kan det bety noe positivt da? Siden det har steget...

Back
Topp