Denne siden er betryggende for deg som frykter abort ❤️

RosaGull

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
FebbisBebbis2021 ❄️
hei
Det er tydeligvis flere som har mista før og som kanskje er redd for å miste. Jeg går rundt og ber til Gud om at min lille fortsetter å vokse problemfritt

Denne siden føler jeg faktisk var betryggende. Her kan dere se at sannsynligheten er faktisk ikke stor og blir mindre for hver dag ❤️

https://datayze.com/miscarriage-reassurer.php
 
Er skikkelig redd for å miste, kan ikke huske jeg var sånn med di 3 andre. :( blir jo helt lokko av å gå å gruble hele tiden. Må på do hele tiden og er livredd for att det skal være blod.
 
Er skikkelig redd for å miste, kan ikke huske jeg var sånn med di 3 andre. :( blir jo helt lokko av å gå å gruble hele tiden. Må på do hele tiden og er livredd for att det skal være blod.
Sånn er det her også. Var ikke noe jeg tenkte på så jeg fikk førstemann, og bare litt med nummer to, men nå er jeg sikker på at det må være min tur til å miste
91.8% i dag
 
Er skikkelig redd for å miste, kan ikke huske jeg var sånn med di 3 andre. :( blir jo helt lokko av å gå å gruble hele tiden. Må på do hele tiden og er livredd for att det skal være blod.
Uf skjønner. Er sånn slik iblant siden jg har mistet en og har ikke barn fra før. Men tro meg det skal gå bra❤️
 
Jeg stresser litt med at jeg er redd for spontanabort. Jeg var så kvalm og uggen og bare lukta av kaffe så brakk jeg meg og plutselig våkna jeg opp og var helt fin. Drakk til og med koffeinfri kaffe. Veldig redd for at det har skjedd noe galt. :(
 
Jeg stresser litt med at jeg er redd for spontanabort. Jeg var så kvalm og uggen og bare lukta av kaffe så brakk jeg meg og plutselig våkna jeg opp og var helt fin. Drakk til og med koffeinfri kaffe. Veldig redd for at det har skjedd noe galt. :(
Jeg har hørt at symptomene kommer og går. Så ikke vær redd for det :) forhåpentligvis sitter lille spira godt nå ❤️
 
Vi har 6 SA bak oss og en gutt på 6 år. Har endelig blitt gravid igjen og er 5+3, men i dag har jeg ved et tilfelle hatt rosa utflod. Her krysser vi alt det vi kan for at det skal hå bra. Men merker at jeg blir redd for at det ikke skal gå bra
 
Vi har 6 SA bak oss og en gutt på 6 år. Har endelig blitt gravid igjen og er 5+3, men i dag har jeg ved et tilfelle hatt rosa utflod. Her krysser vi alt det vi kan for at det skal hå bra. Men merker at jeg blir redd for at det ikke skal gå bra
Rosa utflod e ikke farlig ❤️ Den er sikkert uskyldig ❤️
 
Ja den er helt utrolig. Sjekker når jeg blir bekymret og når jeg ser fine andel blir jeg så glad hehe.
 
Hehe jeg liker å bruke den når jeg skal få negative tanker ❤️ Bra at dere likte den ❤️
 
Back
Topp