Terminliste november <3

Har glemt å oppdatere her ser jeg, termin ble satt til 12. Nov etter oul. Vi har fått plass på Ullevål.
 
Ser terminlista ikke er oppdatert... Jeg har termin 7. November, ikke 13. :)
 
Min nye termin er satt til 14 november. Fremdeles en gutt som kommer på UNN Tromsø
 
Oppdatering: Fødte sønnen min 11. september, så her gikk det mye fortere enn forventet!
 
Oppdatering: Fødte sønnen min 11. september, så her gikk det mye fortere enn forventet!

Gratulerer så mye med baby i armene! Alt er bra med gutten? Og fødsel gikk fint?
 
Gratulerer så mye med baby i armene! Alt er bra med gutten? Og fødsel gikk fint?

Tusen hjertelige takk! Fødselen var ganske dramatisk, ble innlagt dagen før med alvorlig svangerskapsforgiftning hvor tilstanden forverret seg iløpet av natten. Så klokken 8 om morgenen ble han utløst med katastrofe keisersnitt pga lav hjerterytme hos han.
MEN gutten har klart seg utmerket, ingen sykdom eller skader på indre organ! Han er bare veldig liten (hadde lav fødselsvekt i tillegg) og trenger tid til å lære seg å bruke lungene ordentlig! ❤️ På tross av at han kom så tidlig så kunne jeg ikke blitt mer glad for at han er her og kom til den tiden han gjorde!
 
Tusen hjertelige takk! Fødselen var ganske dramatisk, ble innlagt dagen før med alvorlig svangerskapsforgiftning hvor tilstanden forverret seg iløpet av natten. Så klokken 8 om morgenen ble han utløst med katastrofe keisersnitt pga lav hjerterytme hos han.
MEN gutten har klart seg utmerket, ingen sykdom eller skader på indre organ! Han er bare veldig liten (hadde lav fødselsvekt i tillegg) og trenger tid til å lære seg å bruke lungene ordentlig! ❤️ På tross av at han kom så tidlig så kunne jeg ikke blitt mer glad for at han er her og kom til den tiden han gjorde!
Gratulerer så mye! ❤️ Så bra det gikk fint med dere, tross forholdene rundt fødselen. Hvordan er det med deg etter alt sammen?
 
Tusen hjertelige takk! Fødselen var ganske dramatisk, ble innlagt dagen før med alvorlig svangerskapsforgiftning hvor tilstanden forverret seg iløpet av natten. Så klokken 8 om morgenen ble han utløst med katastrofe keisersnitt pga lav hjerterytme hos han.
MEN gutten har klart seg utmerket, ingen sykdom eller skader på indre organ! Han er bare veldig liten (hadde lav fødselsvekt i tillegg) og trenger tid til å lære seg å bruke lungene ordentlig! ❤️ På tross av at han kom så tidlig så kunne jeg ikke blitt mer glad for at han er her og kom til den tiden han gjorde!

Uff så glad du kom deg inn på sykehuset og at alt gikk så bra som det gjorde! Og godt at dette ente i en solskinnshistorie. Sterk gutt med en stor dose livsgnist i en liten kropp :Heartred
 
Gratulerer så mye! ❤️ Så bra det gikk fint med dere, tross forholdene rundt fødselen. Hvordan er det med deg etter alt sammen?

Akkurat nå går det ganske bra! Men det har vært dager hvor det ikke har gått like bra! Absolutt en påkjenning å se sitt eget barn i en så sårbar posisjon. Men vi prøver å sette delmål, slik at ventetiden ikke blir grusomt lang før hjemreise!
 
Har visst glemt å oppdatere her, termin ble flyttet til 14.11 etter oul, men det er bare 2 dager tidligere enn antatt da, så utgjør vel ikke den store forskjellen :)
 
Ser jeg står med feil dato!
Ble endret til 20.11. etter OUL.
Venter ei jente.
 
Har ikke oppdatert noe her nei:bag:
Skal ta keisersnitt 1 november, venter jente:happy:
 
Back
Topp