Jubeltråd

marithe

Forumet er livet
August 2018
Maiblomstene 2020
Har du noe å juble for som du vil dele? Juble i vei:)
 
Jeg testet 3+ i dag på CB.
 
Sterke tester, nådd 5+0 Og har legetime for å høre om tidlig ultralyd i mårra :rolleyes:
 
Jeg har ikke tatt test siden jeg fikk 3+ på digital som var på fredag, så jeg jubler fordi jeg ikke har brukt unødvendig mye penger på tester. Liker hvertfall og tro det, sannheten er bare at jeg har vært fattig :laughing021

Jeg har vært ute idag, og fikk også pakker fra ebay i posten, det er sol og jeg er så glad jeg vil gråte fordi jeg er gravid igjen. Mye mulig det er fordi jeg drakk en vaniljemocca og så etterpå det var espresso i den at jeg har mye energi, (men jeg tar det gledelig imot det), men siden jeg ikke har drukke kaffe på snart 2 uker, så regner jeg med det er helt ok og kose seg litt med en gravid venninne :p Var VELDIG vanskelig og ikke si at jeg var gravid idag, jeg vil ha det hemmelig litt lenger :p

Og jeg er 5+0 idag og jeg er generelt bare veldig godt humør idag med mye energi. Ikke noen dårlige tanker heller idag angående svangerskapet, så jeg vet alt er ok. :p

EDIT: Ok, dette var litt mye, men igjen, det er sikkert vaniljemoccaen som gjorde det :laughing021
 
Jubler for at jeg skal begynne på ny jobb om to uker
 
Jubler for å overlevd min aller første dag med kvalme og dette er mitt 3 svangerskap :playful:
 
I dag er jeg 7+0, og *bank i bordet*, ingen indikasjoner på at dette ikke skal gå bra! :D gleder meg til ny legetime og ultralyd neste uke :)
 
Ja!! ❤❤
Jeg er nysgjerrig: hva tenkte du da du fikk beskjeden om at er tvillinger?
Jeg tror ikke det har gått opp for meg enda. Jeg ser på tvillingvogner, senger og klær, og det går ikke helt opp for meg at jeg har to inni meg. Jeg føler meg jo ikke gravid en gang. Bare fyllesyk :laughing002

MEN jeg hadde en litt breakdown igår når jeg lå i senga og skulle legge meg og tenkte hvordan i alle dager jeg skulle greie dette her. Så jeg håper at gravidfølelsen kommer og svangerskapet går fint.
 
Har sett et lite pulserende hjerte på TUL:Heartred
 
Jeg har begynt å få mer overskudd igjen. Jeg hadde egentlig ikke ventet det før om 2-4 uker
 
Jubler for at det fortsatt er en sprell levende spire i margen min:Heartbigred
Og overhodet ingen mola eller andre uregelmessigheter inni der :wav
Ble i tillegg satt fram 2 dager, så er i dag 7+6 uker :)
 
Fikk se en fin og aktiv baby på TUL på mandag, og fant hjertelyden hos jordmord i dag :Heartred
 
Jubler for at det fortsatt er en sprell levende spire i margen min:Heartbigred
Og overhodet ingen mola eller andre uregelmessigheter inni der :wav
Ble i tillegg satt fram 2 dager, så er i dag 7+6 uker :)
Hahaha, ser det står margen min :laughing002Får ikke redigert innlegget...
 
Back
Topp