Hei hei

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
kan hende jeg ender opp her eller i juni.
Lange sykluser gjør det vanskelig å beregne termin.

Skal få ordnet legetime og TUL for å finne ut :)

Første dag i siste mens: 01.08.
Positiv test i dag på ettermiddagsurin.
1 - 2 uker stod det på den digitale.

Sykt uventet og ikke planlagt.
Dette blir barn nr 3 på 4 år!
 
  • Liker
Reactions: Pio
Gratulere :smiley-bounce022
 
Gratulerer og velkommen hit! :)
Det var lang syklus ja. Jeg hadde også første dag i siste mens 01.08, og jeg er 10+0 i dag :rolleyes:
 
Kan hende det blir juni de finner ut jeg hører til, men henger gjerne med dere fram til TUL og om jeg blir litt midt i mellom mai/juni blir jeg gjerne her inne ❤️
 
Gratulerer :)
 
Gratulerer og velkommen hit! :)
Det var lang syklus ja. Jeg hadde også første dag i siste mens 01.08, og jeg er 10+0 i dag :rolleyes:
Jeg hadde første dag i siste mens dagen før deg (31.07) og er 10+0 idag jeg også. Syklusen min ble styrt til eggløsning 14 dager etter mensstart. Veldig behagelig egentlig å vite helt sikkert. Ungen ble laget på labben, så den vet jeg alderen på på timen. Jeg har egentlig skifte av antall uker klokka 18 tirsdag kveld :hilarious: (Tuller nå altså. Befruktet 09:40, fryst ned 15:30 og tint 09:00. Gir noen bonustimer, men det regnes neppe som vesentlig hvorvidt befruktningen skjedde 03 eller 23 eller en annen tid på døgnet)
 
Jeg hadde første dag i siste mens dagen før deg (31.07) og er 10+0 idag jeg også. Syklusen min ble styrt til eggløsning 14 dager etter mensstart. Veldig behagelig egentlig å vite helt sikkert. Ungen ble laget på labben, så den vet jeg alderen på på timen. Jeg har egentlig skifte av antall uker klokka 18 tirsdag kveld :hilarious: (Tuller nå altså. Befruktet 09:40, fryst ned 15:30 og tint 09:00. Gir noen bonustimer, men det regnes neppe som vesentlig hvorvidt befruktningen skjedde 03 eller 23 eller en annen tid på døgnet)

Snedig å vite så presist :D Jeg vet ikke når jeg hadde eggløsning, så blir spennende å se om terminen min endres noe ved tul :rolleyes:
 
Jeg hadde første dag i siste mens dagen før deg (31.07) og er 10+0 idag jeg også. Syklusen min ble styrt til eggløsning 14 dager etter mensstart. Veldig behagelig egentlig å vite helt sikkert. Ungen ble laget på labben, så den vet jeg alderen på på timen. Jeg har egentlig skifte av antall uker klokka 18 tirsdag kveld :hilarious: (Tuller nå altså. Befruktet 09:40, fryst ned 15:30 og tint 09:00. Gir noen bonustimer, men det regnes neppe som vesentlig hvorvidt befruktningen skjedde 03 eller 23 eller en annen tid på døgnet)


Jeg hadde å første dag i siste mens 31.7 :)
Må være litt sprøtt å vite akkurat alt det der?
 
Snedig å vite så presist :D Jeg vet ikke når jeg hadde eggløsning, så blir spennende å se om terminen min endres noe ved tul :rolleyes:
Hvordan kommer du til at du er 10 uker i dag om du ikke vet eggløsning og regner fra mens? 1. august var jo en torsdag, så om du regner med standarden med eggløsning 14 dager senere treffer jo det også en torsdag, og dermed 10+0 i morgen?
 
Jeg hadde å første dag i siste mens 31.7 :)
Må være litt sprøtt å vite akkurat alt det der?
Ja, det er litt gøy. De to barna jeg har med naturmetode målte jeg temperatur på, så jeg visste når eggløsningen var med de også, men selvfølgelig ikke like nøyaktig befruktningstidspunkt:)
 
Hvordan kommer du til at du er 10 uker i dag om du ikke vet eggløsning og regner fra mens? 1. august var jo en torsdag, så om du regner med standarden med eggløsning 14 dager senere treffer jo det også en torsdag, og dermed 10+0 i morgen?

Jeg regna som deg, og fikk termin 10. mai. Men jordmor regna seg fram til termin 9. mai. Noe mer enn det aner jeg ikke :wacky:
 
Jeg regna som deg, og fikk termin 10. mai. Men jordmor regna seg fram til termin 9. mai. Noe mer enn det aner jeg ikke :wacky:
Regner med det var fordi hun regnet svangerskapslengde som 40+2 i stedet for 40+3 :) 1 dag fra eller til spiller jo uansett liten rolle når det nærmer seg termin:)
 
Back
Topp