Sniker meg inn her

Juniispire

Andre møte med forumet
Fant ut at jeg er gravid forrige uke, er 5+4 i dag etter mine beregninger. Tar meg i å lete etter symptomer for SA hele tiden. Mange år siden jeg gikk gravid sist, og husker ikke helt hvordan denne første tiden var. Til nå har jeg veldig ømme bryst, murringer, veldig trøtt og innimellom småuggen, det er vell gode tegn?

Fant ut at jeg er gravid forrige uke, er 5+4 i dag etter mine beregninger. Tar meg i å lete etter symptomer for SA hele tiden Mange år siden jeg gikk gravid sist, og husker ikke helt hvordan denne første tiden var Til nå har jeg veldig ømme bryst, murringer, veldig trøtt og innimellom småuggen, det er vell gode tegn?

Du har jo bra med symptomer. ❤

Gratulerer så mye!

Gratulerer♡

Fant ut at jeg er gravid forrige uke, er 5+4 i dag etter mine beregninger. Tar meg i å lete etter symptomer for SA hele tiden. Mange år siden jeg gikk gravid sist, og husker ikke helt hvordan denne første tiden var. Til nå har jeg veldig ømme bryst, murringer, veldig trøtt og innimellom småuggen, det er vell gode tegn?

Jeg har mange av de samme symptomene;)

Gratulerer :Heartred

Gratulerer :)

Gratulerer så mye og velkommen hit❤ høres ut som gode og helt normale symptomer jeg har akkurat de samme symptomene og er 4+1

Er så bekymret for at disse murringene er negativt tegn, føler at mensen skal komme mange ganger

Skjønner at du blir bekymret:Heartred men jeg har også skikkelige mensmurringer innimellom, umulig å skille de fra vanlig mensen:happy: gravid likevel:)

Back
Topp