Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke annet enn å ringe legekontoret, men det vil nok være litt vanskelig får mandag morgenEr det noen som vet om man kam finne ut hvilke blodprøver som blir tatt av noen? Lurer litt på hvilke prøver de har tatt av kB
Flink du erSnart ferdig på kjøkkenet for i kveld.
Har laget mat mer eller mindre konstant siden kl 15 med et par pauser
Det er uansett ikke hos legen han har tatt de så det hjelper nok ikkeIkke annet enn å ringe legekontoret, men det vil nok være litt vanskelig får mandag morgen
Ringe dit de ble tattDet er uansett ikke hos legen han har tatt de så det hjelper nok ikke
Får ikke til det med telefontiden de har , får bare vente til timen vår om noen ukerRinge dit de ble tatt
Det er vel mulig å ringe til legen og be hen sjekkeEr det noen som vet om man kam finne ut hvilke blodprøver som blir tatt av noen? Lurer litt på hvilke prøver de har tatt av kB
Det var lengeSnart ferdig på kjøkkenet for i kveld.
Har laget mat mer eller mindre konstant siden kl 15 med et par pauser
Er ikke det typiskKjøpte kanelbolle på bakeriet igår for å feire kanelbollenes dag. Også glemte jeg å spise den!
Jepp. Dette skjedde aldri før jeg fikk barn!Er ikke det typisk![]()
Sånn er livet med barnJepp. Dette skjedde aldri før jeg fikk barn!![]()
He he fort gjortKjøpte kanelbolle på bakeriet igår for å feire kanelbollenes dag. Også glemte jeg å spise den!
Ikke fastlegen som har gjort det og jeg får ikke til å ringe i tlftiden til barnelegen. Får vente til timen om ett par uker.Det er vel mulig å ringe til legen og be hen sjekke![]()
God ettermiddagGod morgen