Hadde du babyshower?

  • Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Har du hatt babyshower?
Planla du det sjølv, eller overraska vennene dine deg? :)
 
Ja, jeg hadde. Jeg visste om det, men det var venninnegjengen som ordna :)
 
Ja. Venninnegjengen overrasket meg med det, utrolig hyggelig :)
 
Jepp, ble ordnet av bestevenninnene mine :)
 
Mine to søstre og lille niese ordnet en minishower for meg og barnefar, dagen før vi flyttet til andre siden av landet. Gavene var morrosaker som neseklyper, ørepropper osv. De pyntet sykt mye og bakte kaker, så det var utrolig koselig.. selvom dette ikke er noe «vi gjør» i vår omgangskrets :)
 
Nei :p
Det er forsåvidt vanlig i min krets, jeg ønsket ikke det..
Umulig å si om de plutselig river sammen noe likevel da.. er enda et par uker igjen
 
Familie ordnet det, men jeg visste om det :)
 
Nei :p
Det er forsåvidt vanlig i min krets, jeg ønsket ikke det..
Umulig å si om de plutselig river sammen noe likevel da.. er enda et par uker igjen

Samme her. Ønsket ikke dette så de gikk sammen å kjøpte fellesgave til lillevennen i magen :)
 
Ja, ble overrasket av masse venninner :)
 
Ja, søsteren min og mamma ordna :)
 
Ble overrasket av svigersøstra mi, hun hadde invitert noen venner av meg og noe familie hjemme hos seg. Ville i utgangspunktet ikke ha babyshower, men veldig koselig å bli gjort litt stas på uansett :)
 
Ja fikk faktisk det no, hadde sagt eg ikkje ville ha sidan det er nr 2, og dei fleste I min omkrets bur langt unna meg, men blei super overrasket og hadde ein koselig dag :happy:
 
Mulig det ville ha blitt arrangert noe, men han ble tatt ut to måneder før, så det var ikke noe vi rakk.
 
Back
Topp