Rar kynnerefølelse

Sekiro

Glad i forumet
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Nå er det lenge til neste jm time og jeg lurer på en ting:

Av og til får jeg kynnerefølelse, men magen blir ikke stram. Ingen smerter eller ubehag. Bare... kynnere uten stram mage.

Noen som vet hvorfor slikt skjer?
 
Nå er det lenge til neste jm time og jeg lurer på en ting:

Av og til får jeg kynnerefølelse, men magen blir ikke stram. Ingen smerter eller ubehag. Bare... kynnere uten stram mage.

Noen som vet hvorfor slikt skjer?
Er ikke babyen som strekker på seg, slik at det blir trangt, men uten av livmoren strammer seg?
Evt kan det kanskje være litt nedpress?
 
Jeg får også det, har flere typer takvise ubehag
- standard kynner
-standard kynner som tar så hardt at jeg får pustebesvær
-kynner med nedpress og rivende/sviende følelse øverst i skjeden
- tak der ryggen blir stiv og vond og det kjennes ut som jeg ikke har oksygen i blodet
- kjennes ut som kynner men med bløt mage
-vond kynner som kjennes ut som tidlig ri
- kynner pga full blære (svir, langvarig og slipper ikke før jeg går på do)


Hatt samme variasjon alle gangene og hittil født en uke over termindato, så her er det meste normalt. Skulle gjerne blitt klok på det, men det blir jeg nok aldri :p
 
Jeg får også det, har flere typer takvise ubehag
- standard kynner
-standard kynner som tar så hardt at jeg får pustebesvær
-kynner med nedpress og rivende/sviende følelse øverst i skjeden
- tak der ryggen blir stiv og vond og det kjennes ut som jeg ikke har oksygen i blodet
- kjennes ut som kynner men med bløt mage
-vond kynner som kjennes ut som tidlig ri
- kynner pga full blære (svir, langvarig og slipper ikke før jeg går på do)


Hatt samme variasjon alle gangene og hittil født en uke over termindato, så her er det meste normalt. Skulle gjerne blitt klok på det, men det blir jeg nok aldri :p


Har lik erfaring som deg med all slags ymse kynnere :)
 
Mine kynnere kan sammenlignes med at guttungen bare strekker seg, kjenner livmora godt utenfor ribbeina på høyre side. Men også at livmora blir steinhard hele veien nedover også. Men det gjør heldigvis ikke vondt enda, men det er fryktelig ubehagelig.
 
Tar av og til feil av kynner og det at baby strekker seg /presser seg mot ene siden av livmor. Kjennes helt likt ut minus pustebesværet jeg får under en ordentlig kynner.
 
Back
Topp