Noen som IKKE har symptomer

Friluftsmor

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Junilykke 2020 ♡
Jeg har symptomer, men kunne ønske jeg hadde litt mer.

Jeg er helt fjerne om dagen og bekymret for alt. Skjønner ikke hva som skjer. Men jeg er bekymrer meg for at jeg har lite symptomer da....Jeg er sikker teit!

Flere i samme båt?

Jeg har heller ingen spesielle symptomer. Føler meg ganske vanlig egentlig :happy:

Du er ikke alene. Utenom murringer innimellom har jeg ellers ingen spesielle merkbare symptomer. Jeg er 4+2. Hvor lang på vei er du? Tenker symptomene er på vei ❤️

Sa til mannen i går at jeg ble redd fordi jeg ikke måtte sove mellom jobb og hebte i barnehage. Da skjønner man nivået på galskap :p
Jeg har også lite symptomer, og hadde kanskje ikke tenkt såå mye over det jeg har hvis det ikke var for at jeg visste jeg var gravid

Du er ikke alene. Utenom murringer innimellom har jeg ellers ingen spesielle merkbare symptomer. Jeg er 4+2. Hvor lang på vei er du? Tenker symptomene er på vei ❤️

Ja de er vei rett rundt svingen. Jeg er mer uvel når jeg kommer hjem fra jobb faktisk, så kan hende jeg har litt ettermiddag symptomer.

Jeg er 5+2. Er tidlig, har ikke fått så tidlig før heller tror jeg. Alt er bare uvant, og jeg hater litt de første ukene.

Sa til mannen i går at jeg ble redd fordi jeg ikke måtte sove mellom jobb og hebte i barnehage. Da skjønner man nivået på galskap :p
Jeg har også lite symptomer, og hadde kanskje ikke tenkt såå mye over det jeg har hvis det ikke var for at jeg visste jeg var gravid

Ja nettopp. Haha! Da tror man man mister og alt håp er ute. Det er jo bare tullete. Hehe!

Jeg har også svært lite symptomer nå. Forrige uke stakk og dro det i nede i magen titt og ofte pluss super ømme pupper. Nå merker jeg ikke stort mere enn at jeg tisser dobbelt så ofte:hilarious::happy:

Jeg har også svært lite symptomer nå. Forrige uke stakk og dro det i nede i magen titt og ofte pluss super ømme pupper. Nå merker jeg ikke stort mere enn at jeg tisser dobbelt så ofte:hilarious::happy:

Tisser dobbelt så fort? Hehe

Jeg slenger meg på den med lite symptomer!
Hadde forberedt meg på tretthet, kvalme, søvnvansker og alt som følger med, men eneste jeg egentlig kjenner er ganske ømme pupper og murring i magen..
Har masse energi etter full dag på jobb og trening og føler fortsatt energinivået er tipptopp!
Merkelig å føle seg så lite gravid, er 5+6 i dag:)

Lite her og. 5+3. Litt stikninger bare...
Tidligere hatt en MA, hadde litt flere symptomer da.

Jeg er veldig nervøs, og håper alt går bra denne gangen:smug:

Jeg slenger meg på den med lite symptomer!
Hadde forberedt meg på tretthet, kvalme, søvnvansker og alt som følger med, men eneste jeg egentlig kjenner er ganske ømme pupper og murring i magen..
Har masse energi etter full dag på jobb og trening og føler fortsatt energinivået er tipptopp!
Merkelig å føle seg så lite gravid, er 5+6 i dag:)

Ja det er litt merkelig. Får kanskje bare nyte det

Er faktisk litt uvel nå, vært det i kveld . Så nå legger jeg meg.

(Skulle banket i bordet. Hehe)

Lite her og. 5+3. Litt stikninger bare...
Tidligere hatt en MA, hadde litt flere symptomer da.

Jeg er veldig nervøs, og håper alt går bra denne gangen:smug:

Skjønner godt at du er nervøs. Men jeg vet jo selv at alle svangerskap er forskjellig. Så vi får nok bare tenke det. Du får bare nyte det. ❤

Forrige uke hadde jeg murringer, men nå er det kun hyppig vannlating og trøtthet. Blir kjempebekymret når jeg leser at de med termin samme dag som meg er dritkvalme, selv om jeg vet at det er jeg som er heldig
Med de andre hadde jeg i det minste ømme pupper så tidlig, så er kanskje den som bekymrer meg mest

Back
Topp