Er muligens i gang med frys i naturlig syklus på st olavs, men så er det dette med om det treffer en helg eller ikke. Gynekologen jeg var hos, sa at jeg vil ha eggløsning, mest sannsynlig søndag eller mandag.. Men, han sa du vil få positiv test før selve eggløsningen. Hvis jeg får positiv test lørdag, betyr det at jeg skal sette inn blastocysten 5 dager etter positiv test? Eller regner de seg frem til eggløsningen ut i fra testen?
Gynekologen min snakket også om at han synes det var rart at de var så firkanta med dette med at det skal settes inn 5 dager etter eggløsning. Han mente de burde kunne sette det inn fredagen uansett. Er det noen som vet hvorfor det må være akkurat på dag 5? Er det noen som har satt inn egg som ikke har vært akkurat på riktig dag?
Gynekologen min snakket også om at han synes det var rart at de var så firkanta med dette med at det skal settes inn 5 dager etter eggløsning. Han mente de burde kunne sette det inn fredagen uansett. Er det noen som vet hvorfor det må være akkurat på dag 5? Er det noen som har satt inn egg som ikke har vært akkurat på riktig dag?
st.olavs fryser bare blasto, så kan egentlig ikke uttale meg om hva de gjør andre steder