Søsken

Drops19

Blir kjent med forumet
Er så spent på hvordan dette skal gå,å få søsken. Har selv søsken og elsket/hatet det,men idag kunne jeg ikke tenkt meg et liv uten dem. Dere med flere barn,hvordan gikk det? Fortell! Er så nysgjerrig
 
Er så spent på hvordan dette skal gå,å få søsken. Har selv søsken og elsket/hatet det,men idag kunne jeg ikke tenkt meg et liv uten dem. Dere med flere barn,hvordan gikk det? Fortell! Er så nysgjerrig

Vi var veldig spente når vi skulle få lillebror for 2 år siden. Det er litt under 2 år imellom de, og den kommende storesøster var ikke så glad i å dele oss med noen. Men når lillebror kom, så gikk det kjempebra :) hun var litt lei seg når hun så vi holdt han for første gang, men så har hun vært verdens beste og mest beskyttende søster som er veldig glad i lillebroren sin. De krangler jo litt innimellom:p men det føler jeg er veldig normalt :hilarious:
 
Er så spent på hvordan dette skal gå,å få søsken. Har selv søsken og elsket/hatet det,men idag kunne jeg ikke tenkt meg et liv uten dem. Dere med flere barn,hvordan gikk det? Fortell! Er så nysgjerrig

Jeg har tvillinger på 12 år. De elsker og hater hverandre. I disse dager hater de hverandre mer enn de elsker hverandre. Mye hormoner med menstruasjonen osv.

Disse jentene mine har fått seg en lillebror, han er nå 3 år og de har det helt strålende sammen. ❤❤❤ Jeg er mer spent på 3 åringen og den nye babyen når den kommer. ❤ Men gutten er rolig og omtenksom og vandt til å dele oppmerksomhet så vi satser på at det går bra.
 
Gikk helt supert. Eldste var 4.5 år da mini kom. Aldri sett så stor kjærlighet mellom to barn før. Tror det blir verre denne gangen siden kommende storesøster er veldig mammadalt og har sterk vilje
 
Gikk helt supert. Eldste var 4.5 år da mini kom. Aldri sett så stor kjærlighet mellom to barn før. Tror det blir verre denne gangen siden kommende storesøster er veldig mammadalt og har sterk vilje


Den kjenner jeg igjen. Eldste på 9 er det aldri noe trøbbel med, ham er fornøyd uansett, men lille på 4 er en mammadalt uten like og skal ha all oppmerksomhet hele tiden:hilarious: Blir spennende det her:rolleyes:
 
Har to på 9 og 10 år, der var det ikke noe sjalusi når minste ble født. Sikkert fordi eldste kun var 1.5 år,og ikke skjønte så mye av det tenker jeg. Nå er de så store at kan ikke tenke meg at det blir noe slike utfordringer.. men mulig de kan syns det er urettferdig etterhvert at jeg ikke kan være med på alle fotballkamper, sosiale arrangement osv..
 
Back
Topp