Hva synes du om navnet?

Bkno1755182

Andre møte med forumet
Hva synes du om navnet Ylva?
Ser du på navnet Ylva som ett moderne navn, eller ett gammelt navn?
 
Last edited:
Ylva er et kult navn. For meg er det er gammelt navn som samtidig er tidsriktig, tilsvarende f.eks Alma og Ella. Disse navnene har alle 4 bokstaver, de er relativt myke og alle slutter på a.

Ylva passer til en tøff jente syns jeg. :)
Og ja, Ylva og Elias klinger fint!
 
Hva synes du om navnet Ylva?
Passer det sammen med Elias?
Ser du på navnet Ylva som ett moderne navn, eller ett gammelt navn?

Ylva er et kjempe fint navn! :) Jeg ser på det som et moderne navn, for de jeg kjenner som heter det er yngre enn meg :p Passer fint til Elias :)
 
Kjempefint! Ser på Ylva som et moderne navn da jeg kjenner flere som har kalt barnet sitt det de siste årene :) Synes også det passer fint med Elias.
 
Ylva er kjempefint.
Ser det som et gammelt navn, samtidig som det ikke helt er det
 
Ser på Ylva som eit tradisjonelt namn :) Synes namnet var fint og at dei passer saman
 
Jeg ser på Ylva som et gammelt navn, men forbinder det med en eldre dame så kan være derfor :laughing002. Det hørtes helt fint ut sammen med Elias:)
 
Ylva er et kult navn. For meg er det er gammelt navn som samtidig er tidsriktig, tilsvarende f.eks Alma og Ella. Disse navnene har alle 4 bokstaver, de er relativt myke og alle slutter på a.

Ylva passer til en tøff jente syns jeg. :)
Og ja, Ylva og Elias klinger fint!
Vil gjerne at det skal være moderne og ikke forbindes med at det er ett gammelt og traust navn, selv om det er fint at det er ett gammelt navn
 
Fine navn som passer fint sammen :)
 
Har også noen andre navn jeg står i mellom, Synes dere noen av de andre passer bedre?

Ylva
Alma
Nora
Tilja
Otilie
Kornelia
 
Vil gjerne at det skal være moderne og ikke forbindes med at det er ett gammelt og traust navn, selv om det er fint at det er ett gammelt navn

Forbinder det ikke med et gammelt og traust navn i det hele tatt, det tror jeg ikke mange vil gjøre. Det kan være moderne selv om det er gammelt, det er vanlig at popularitet går i bølger, og akkurat nå er navn av den typen i vinden (4 bokstaver, a-ending og mykt). Jeg syns det er i kategorien med Ella, Nova, Vega, Alma, Nora, osv.
 
Forbinder det ikke med et gammelt og traust navn i det hele tatt, det tror jeg ikke mange vil gjøre. Det kan være moderne selv om det er gammelt, det er vanlig at popularitet går i bølger, og akkurat nå er navn av den typen i vinden (4 bokstaver, a-ending og mykt). Jeg syns det er i kategorien med Ella, Nova, Vega, Alma, Nora, osv.
Noen ganger kan man se seg litt blind
 
Back
Topp