Hva er din beste vits?

Virrehøna

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Mandag, da trenger vi en god latter. Hva er din beste vits?

Mitt bidrag:
En mor hadde 3 døtre som giftet seg samme dag, og hun ba dem skrive hjem til henne og berette om sexlivet sitt.
Den eldste skrev hjem bare 2 dager etter bryllupet. Brevet inneholdt et eneste ord: "Nescafe." Moren var først forvirret, men så fikk hun øye på en reklame for Nescafe i avisen, der slagordet lød som følger: "Tilfredsstiller til siste dråpe."
Så kom brevet fra den mellomste datteren, også her med en kort melding : " Benson & Hedges." Moren fant fram en reklame fra Benson og Hedges sigaretter: "Ekstra lang, king size."
Først 4 uker etter bryllupet kom brevet fra den yngste datteren. Budskapet lød kort og godt: "Widerøe." Moren undret seg, søkte gjennom alle avisene og fant en annonse med en annonsetekst som fikk henne til å dåne :
" Tre ganger om dagen, syv dager i uken, begge veier ! "

Moderator får evt fjerne om denne blir for mye :P

«Hva heter daukjøttet rundt penis? - Mannen» :P Fikk høre denne om dagen og holdt på å tisse meg ut :hilarious::hilarious:

To venninner hadde vært på firmafest og ble veldig bedugget. Da de sjanglet hjemover fant begge ut at de måtte urinere og gikk dermed inn blant buskene på en kirkegård for å gjøre sitt. Den ene brukte trusa til å tørke seg med mens den andre rev av en flik på en krans fra en grav like ved. Dagen etter satt mennene deres på krakken utenfor blokka og var noe oppgitte. – Ille med kona, sa den ene, hun kom hjem dritings i natt, uten truse. De jævla firmafestene tar knekken på oss. – Det sier du, sier den andre! Jeg prøvde få meg en svingom i natt men da jeg fikk av trusa så lå det en våt lapp inni hvor det sto – Takk for alt, hilsen gutta på jobben!

Back
Topp