Klagetråd

Noelialita

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Desemberskatter 2016
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Julilykke 2023
klag i vei her om dere har noe å klage på:p


Vell jeg må bare klage på en filleting som hormonene mine blusser veldig opp. Bf vil ikke ha sex med meg før vi har kommet fordi TUL (ikke bestilt time enda) og han vet at lille er trygg :wtf::shifty: Ikke har jeg heller egentlig spesielt lyst på sex, men jeg vil jo nå som han ikke vil :hilarious:
 
klag i vei her om dere har noe å klage på:p


Vell jeg må bare klage på en filleting som hormonene mine blusser veldig opp. Bf vil ikke ha sex med meg før vi har kommet fordi TUL (ikke bestilt time enda) og han vet at lille er trygg :wtf::shifty: Ikke har jeg heller egentlig spesielt lyst på sex, men jeg vil jo nå som han ikke vil :hilarious:

Hehe. Er han redd for den lille spiren? ❤

En ting er jo å respektere han for det. Samtidig forteller at det ikke er noe farlig i det hele tatt.
 
klag i vei her om dere har noe å klage på:p


Vell jeg må bare klage på en filleting som hormonene mine blusser veldig opp. Bf vil ikke ha sex med meg før vi har kommet fordi TUL (ikke bestilt time enda) og han vet at lille er trygg :wtf::shifty: Ikke har jeg heller egentlig spesielt lyst på sex, men jeg vil jo nå som han ikke vil :hilarious:
Så herlig da :smug: men skjønner at du har lyst å som han ikke har lyst. :hilarious:
 
Hehe. Er han redd for den lille spiren? ❤

En ting er jo å respektere han for det. Samtidig forteller at det ikke er noe farlig i det hele tatt.

hehe, ja skal selvfølgelig respektere han der ja :happy: Men sa klart ifra at om han ikke koser med meg, får han ikke kose med seg selv. har et elsk/hat forhold til gravid-hormonene :hilarious:


Så herlig da :smug: men skjønner at du har lyst å som han ikke har lyst. :hilarious:

Er jo da det frister mest :angel4
 
hehe, ja skal selvfølgelig respektere han der ja :happy: Men sa klart ifra at om han ikke koser med meg, får han ikke kose med seg selv. har et elsk/hat forhold til gravid-hormonene :hilarious:




Er jo da det frister mest :angel4

Ja, såklart. :angel12
 
Off, må bare benytte meg av denne klagetråden i kveld! Er 12+1 i dag og kjenner håpløsheten siger inn på meg når jeg ikke har noen tegn til bedring ang kvalmen! :meh::depressed:Har liksom psyket meg opp fra uke 6 at målet var å holde ut til uke 12 «for da blir det bedre» kvalm 24/7, spyr 3 gang til dagen, magesår pga magesyren, og ingen legemiddel funker:arghh: Ble mye klaging på et innlegg, men godt å få det ut- :angelic:( og ja, jeg prøver å tenke på at mange har det mye verre enn meg:()

Flere her inne som er over uke 12 men fortsatt like kvalm?
 
klag i vei her om dere har noe å klage på:p


Vell jeg må bare klage på en filleting som hormonene mine blusser veldig opp. Bf vil ikke ha sex med meg før vi har kommet fordi TUL (ikke bestilt time enda) og han vet at lille er trygg :wtf::shifty: Ikke har jeg heller egentlig spesielt lyst på sex, men jeg vil jo nå som han ikke vil :hilarious:
Hahah, skulle ønske det var meg!!! Min er SÅ kåt disse dagene fordi hoftene mine har blitt bredere:hilarious: Klår hele tiden og jeg har ikke lyst overhodet :bag:
 
Hahah, skulle ønske det var meg!!! Min er SÅ kåt disse dagene fordi hoftene mine har blitt bredere:hilarious: Klår hele tiden og jeg har ikke lyst overhodet :bag:
Haha! Det har snudd seg her for noen uker tilbake :hilarious: Nå vil han også hele tiden, og jeg føler meg kjip som avviser så ofte :p Litt blir det jo, men ikke så ofte som han ønsker!
 
Må bare klage litt på at jeg er så lei av å være gravid! Bekkenløsning og sliten, og verden er bare blæh...

Skal på kontroll på sykehuset på onsdag (pga litt lite fostervann), og håper egentlig at det da er så lite fostervann at de vil sette meg i gang, men er da bare 35+2, og vet jo at hun bør være der inne en stund til, så da får jeg dårlig samvittighet for at jeg vil ha hun ut....

Ikke lett å være gravid.

Er alene med ungene i dag (mannen jobber) og planen var å besøke min mor (for litt avlastning), men hun er blitt syk, så nå sitter jeg her sliten og med to unger som er sure fordi vi ikke kan dra til mormor...
 
Back
Topp