Hvor langt er du på vei idag?

Noelialita

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Desemberskatter 2016
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Julilykke 2023
Hvor langt er du på vei idag? :D
 
Jeg er 4+0 idag (tror jeg:hilarious:)
 
3+3 tror jeg. Har alltid blitt flytta frem på TUL iforhold til det jeg selv har trodd.
 
Tror jeg er 4+0 i dag :Heartred:) Fikk aldri tilbake mensen etter uttak av spiral for 6 uker siden, så er litt vanskelig å vite akkurat hvor langt på vei jeg er :happy:
 
Tror jeg er 4+0 i dag :Heartred:) Fikk aldri tilbake mensen etter uttak av spiral for 6 uker siden, så er litt vanskelig å vite akkurat hvor langt på vei jeg er :happy:
Samme som meg det da. Bare at her er det 8 uker siden spiral uttak, og jeg testet med eltestene som egentlig ikke gjorde meg noe klokere :hilarious:
 
Samme som meg det da. Bare at her er det 8 uker siden spiral uttak, og jeg testet med eltestene som egentlig ikke gjorde meg noe klokere :hilarious:
Jeg har også testen med el-tester, men ingen av testene har vært positive :hilarious:
Jeg fikk litt elslim for to uker siden, så jeg vil tro jeg hadde el da. Men testene var bare ikke enige! :laughing002
 
Jeg har også testen med el-tester, men ingen av testene har vært positive :hilarious:
Jeg fikk litt elslim for to uker siden, så jeg vil tro jeg hadde el da. Men testene var bare ikke enige! :laughing002
Ja, ikke sant. Jeg hadde positive tester i 12 dager  :hilarious::hilarious:
Så jeg har gått ut ifra at El var fra den dagen jeg fikk negative tester. Men e rlitt usikker, for jeg har aldri testa så tidlig positivt før som nå. Men jeg håper å få TUL, så da endrer de det jo bare det. Og det er bedre å bli satt frem enn tilbake :cool:
 
4+2 :D Går sakte men sikkert fremover :cool:
 
4+4 i dag. Hadde en MA i Juli når jeg var i uke 7, så jeg er litt på pause noen uker til.
 
Back
Topp