Gratulasjonstråd og kommentartråd til terminlista :)

QUOTE="Abbie90, post: 25759141, member: 129536"]Prøver meg her jeg da :D
6-8.05 - Abbie90 - Sykehuset Levanger - B1/B2 :Heartred

Håper spira holder helt til mål:love7

Jeg fødte på Levanger sist, og det var fantastisk!! Familierom sammen med far i 3 dager og lystgass.
De har ingen av delene her i krsund :/ du er heldig![/QUOTE]

Ser jeg har gått glipp av denne! Aah; har faktisk et håp om å kunne gå gjennom fødselen uten noe særlig med medikamenter/gass osv; mulig det er teit av meg; men har lyst likevel:hilarious:
 
Hohoooi.. Jeg er så glad for epidural. Utgjorde en himmel av forskjell! Gikk fra å være i helvette til å sitte å ordne håret og oppdatere familie. Skal ha det neste gang og, uten tvil
 
Hohoooi.. Jeg er så glad for epidural. Utgjorde en himmel av forskjell! Gikk fra å være i helvette til å sitte å ordne håret og oppdatere familie. Skal ha det neste gang og, uten tvil

Hehe, for ei som ikke vet hva hun går til; går det jo ann æ håpe:hilarious:
 
Samme termin og på samme sykehus som meg:)
Ja jeg så det jeg også:gen014 Var på tidlig UL i dag. Kjempeurolig pga små blødninger, men alt så fint ut. Han trodde også han kanskje så hjertebank, men litt tidlig å si siden jeg kun er 5+6 i dag (tror jeg).:love7
 
Ja jeg så det jeg også:gen014 Var på tidlig UL i dag. Kjempeurolig pga små blødninger, men alt så fint ut. Han trodde også han kanskje så hjertebank, men litt tidlig å si siden jeg kun er 5+6 i dag (tror jeg).:love7
Så fint at du kunne beroliges! Jeg skal på TUL om 8 dager. Gleder meg.
 
WHOOOOOOP! :D

Endelig etter 1,5 år med prøving så kan VI rope HØYT !!! :D

Den lykken vi sitter med nå er ubeskrivelig !
 
Gratulerer så masse <3

Mo i rana her også ! :)
Fint om du kan ta kommentarene til terminlista i denne tråden. Det gjør det mye lettere for meg å få med meg alle som vil på lista eller gjøre endringer på den, om det ikke kommer andre kommentarer i mellom:)
 
Kanskje du skal skrive B3 på meg? Siden jeg venter tvillinger? :p

Oi! Fikk du vite det på TUL nettopp? Jeg skal på TUL om 2 dager og er veldig spent på om det er én eller to inni der. All sannsynlighet sier egentlig at det er én unge, men jeg klarer ikke riste av meg tvilligfølelsen likevel selv om det er veldig, veldig lite sannsynlig:)
 
Oi! Fikk du vite det på TUL nettopp? Jeg skal på TUL om 2 dager og er veldig spent på om det er én eller to inni der. All sannsynlighet sier egentlig at det er én unge, men jeg klarer ikke riste av meg tvilligfølelsen likevel selv om det er veldig, veldig lite sannsynlig:)
Ja, fikk vite det idag tidlig. Det kom som et sjokk, ikke heeelt sunket inn enda. Jeg føler meg jo ikke en gang gravid, så det er rart det plutselig var to bankende hjerter der. :p Ikke ligger det i hans eller min familie, så det blir spennende. :p
 
WHOOOOOOP! :D

Endelig etter 1,5 år med prøving så kan VI rope HØYT !!! :D

Den lykken vi sitter med nå er ubeskrivelig !

Kjenner følelsen. Prøvde 1.5 år med den første. Og nå 10 år etterpå venter jeg nr 2.. ny type da :happy:Gratulerer så utrolig mye og nyyyyt tiden :blob7:love7
 
31. Her... hvor gamle er de to andre barna dine? Mine er 9 og 10 år gamle ,så dette blir en skikkelig attpåklatt :p
Har 2 gutter på straks 7 og 1½ år. Så ingen attpåklatt her :smiley-ashamed004 var det et sjokk når du fant ut da eller? Det var det for oss :gen113 hadde lyst på en til men ikke enda, skulle kanskje starte å prøve neste år ikke få en neste år :laughing002
 
Har 2 gutter på straks 7 og 1½ år. Så ingen attpåklatt her :smiley-ashamed004 var det et sjokk når du fant ut da eller? Det var det for oss :gen113 hadde lyst på en til men ikke enda, skulle kanskje starte å prøve neste år ikke få en neste år :laughing002
Nei ikke noe sjokk egentlig. Tok ut spiralen (etter mye kluss)i Januar, og fnt ut at vi skulle se hva som skjedde. Jeg har hatt lyst på en til i flere år, men sambo trengte litt ekstra tenketid.. :/
Mine to første er det 18 mnd mellom,så der ble vi kurert i endel år :p
Hadde en SA i sommer, så jeg kjenner jeg er ekstra bekymret denne gangen:( men krysser fingrene for alt går bra ♡
 
Back
Topp