Favoritt jentenavn?

Papayacoconut

Forelsket i forumet
Oktoberskattene 2015
Novemberbarna 19
Jeg og babydaddy plundrer skikkelig med navn til jenta i magen som kommer i november. Alt jeg foreslår er teit og uvant for han og alt han foreslår er for vanlig eller ikke riktig for meg. Vi har tydelig veldig forskjellig smak der. Så kjør på med hva DU synes er fint! Kanskje faller det i smak hos oss begge.
:bunny
 
Tviler på dere blir å like noen av mine favoritter. Men kan jo nevne dem likevell, Helle, Ida, Mikkeline, Madikken, Lene, Anneli og Mirja
 
Jeg og babydaddy plundrer skikkelig med navn til jenta i magen som kommer i november. Alt jeg foreslår er teit og uvant for han og alt han foreslår er for vanlig eller ikke riktig for meg. Vi har tydelig veldig forskjellig smak der. Så kjør på med hva DU synes er fint! Kanskje faller det i smak hos oss begge.
:bunny

Vi har samme problemet. Han synes mine forslag er rare. Jeg synes hans er kjipe. :p

Mine favoritter er:
Audhill
Thordis
Olaug
Frøydis
Anonymkode
Dagny
Ylva
 
Sina
Ronja
Tiril
Josefine
Hedda
Tilda
Matilda
Eiril
Erle
Lerke
Lydia
Emine
Otilie/Otelie
Ada (ev. med mellomnavn)
Oline
Tomine
 
Vi har samme problemet. Han synes mine forslag er rare. Jeg synes hans er kjipe. :p

Mine favoritter er:
Audhill
Thordis
Olaug
Frøydis
Anonymkode
Dagny
Ylva

Anonymkode var veldig sært :p :p

Ylva er kult :)


Andre jeg liker:
- Saga
- Nova
- Olea
- Embla
- Penny
- Mila
- Ofelia
 
Agathe
Alyssa
Ella
Emilia
Sophia
Luna
Vilja
Victoria
Enya
Ada
Oda
Mira
Elina
Alina
Ellie
Lynn
Othea
Othelia
Nemi
Nova
Katrina
 
Vi har det samme problemet og vi har snart termin! Wæææh..
Mitt favoritt navn er Hedda. Men hverken mannen eller hans side av familien synes det er noe fint. (De har ikke sagt det altså, de bare sier ikke noe når jeg sier navnet)
Ste svigermor synes Lykke er fint, men det falt ikke i smak her.
Her navnene vi har på lista:

Susanne
Hedda
Hanna
Andrea
Cornelia
Ella
Ingrid
Sarah/Sara
Sofie
Nathalie/Natalie
Madeleine
Mathilde
Elvira
Natali
 
Nathalie, Madelen, Ariel, Marielle, Amanda, Aurora, Lennea, Mathea, Sophie, Andrea.
 
Back
Topp