IKM uke 39

Litt sånn jeg håper El lar seg vente til fredag ettermiddag, for mannen skal på jo breie fra onsdag til fredag.. Og typisk min flaks kommer den nok idet han reiser..
 
Det ble ingenting denne pp, men det blir oppstart ivf neste torsdag❤️Så da blir det annen ikm på meg. Lykke til alle sammen❤️
 
Venter og venter på EL-tester. Bannet faktisk da jeg åpnet postkassen i dag :rolleyes: Pinlig å bli så voldsomt engasjert :hilarious:
 
Tok første EL test søndag kveld, men de har siden da bare blitt svakere og svakere :shifty: CD 10 idag, bruker å ha EL CD 11-12 :(
 
Cd19, og knallpositiv eltest igår kveld❤️❤️❤️ lagt inn aksjer igår kveld, og i dag morges! Håper det holder! Pluss lagt inn aksjer annenhver dag ellers!

Så nå er jeg snart i dpo land!
 
Pcosogprover - 23 år - pp5 - b1 - EL? - IKM 23/9

Jeg som egentlig ikke skulle teste for EL denne PP... klarer jo ikke la vær! Hehe.

Ene testen tatt igår kveld i 21-tiden.. neste tatt nå på morgen kl. 10. Jeg skjønner ikke helt hvilken som er mest positiv da. På den første testen som ble tatt igår er jo begge strekene omtrent like sterke, men nå i morges er kontrollstreken svar og teststreken sterk. :dontknow
 

Vedlegg

  • 20190910_203705.jpg
    20190910_203705.jpg
    10,7 KB · Visninger: 38
  • 20190911_101616.jpg
    20190911_101616.jpg
    21,4 KB · Visninger: 26
Pcosogprover - 23 år - pp5 - b1 - EL? - IKM 23/9

Jeg som egentlig ikke skulle teste for EL denne PP... klarer jo ikke la vær! Hehe.

Ene testen tatt igår kveld i 21-tiden.. neste tatt nå på morgen kl. 10. Jeg skjønner ikke helt hvilken som er mest positiv da. På den første testen som ble tatt igår er jo begge strekene omtrent like sterke, men nå i morges er kontrollstreken svar og teststreken sterk. :dontknow
Når teststreken er sterkere enn kontrollstreken vil jeg si at den er hakket mer positiv enn i går, selv om begge er å anse som positive :)
 
Positiv eggløsningstest i dag tidlig, så da hører jeg til her :happy:

Brooke - 30år - B1 - pp 5 etter MA - El 12.9 - IKM 25.9
 
Pcosogprover - 23 år - pp5 - b1 - EL? - IKM 23/9

Jeg som egentlig ikke skulle teste for EL denne PP... klarer jo ikke la vær! Hehe.

Ene testen tatt igår kveld i 21-tiden.. neste tatt nå på morgen kl. 10. Jeg skjønner ikke helt hvilken som er mest positiv da. På den første testen som ble tatt igår er jo begge strekene omtrent like sterke, men nå i morges er kontrollstreken svar og teststreken sterk. :dontknow
Vil si begge er positive :) bare å hoppe i høyet
 
Lurer på om jeg kanskje skal prøve å lure meg inn her. Men én kropp som ikke er helt i rute etter uttak av spiral, og men 12 dager med positive El tester, så har jeg nå idag fått negative tester, har tatt 2. Kjenner jeg ikke helt stoler på det enda, så blir nok å ta en til idag og så imorgen igjen så ser vi :woot:.

Stallkjærringa-28 år- pp1-2- b3- El 12.09- IKM 26.09
 
Lurer på om jeg kanskje skal prøve å lure meg inn her. Men én kropp som ikke er helt i rute etter uttak av spiral, og men 12 dager med positive El tester, så har jeg nå idag fått negative tester, har tatt 2. Kjenner jeg ikke helt stoler på det enda, så blir nok å ta en til idag og så imorgen igjen så ser vi :woot:.

Stallkjærringa-28 år- pp1-2- b3- El 12.09- IKM 26.09
Velkommen til :)
 
Okei, lite spørsmål;
Mannen er ikke så veldig gira på sex for tiden (awesome når man prøver å bli gravid :rolleyes:), så han orker ikke sex to dager på rad.
Så. Ville dere hatt sex 2 dager før EL og eggløsningsdagen, eller dagen før og dagen etter EL? :p
 
Okei, lite spørsmål;
Mannen er ikke så veldig gira på sex for tiden (awesome når man prøver å bli gravid :rolleyes:), så han orker ikke sex to dager på rad.
Så. Ville dere hatt sex 2 dager før EL og eggløsningsdagen, eller dagen før og dagen etter EL? :p
2 dager før og på el-dag :)
 
Dagens test er den nederste, øverste fra i dag tidlig, hva tror dere?

Fikk veldig ømme bryster utover dagen i går..
Men hadde El slim og stikkinger i siden lørdag til mandag, så jeg vet ikke helt :p
 

Vedlegg

  • IMG_20190911_045822.jpg
    IMG_20190911_045822.jpg
    16,9 KB · Visninger: 27
  • IMG_20190912_091446.jpg
    IMG_20190912_091446.jpg
    11,6 KB · Visninger: 31
Back
Topp