Er du også en testetøs?

Mammalaila

Glad i forumet
Jeg lova meg sjøl at denne runden skulle jeg vente til HVERTFALL 10 dpo med å svi av en test. Men neeeida.. Testa ut Ovitrellen som ble negativ på lørdag, og skulle ikke ta flere tester når den ble negativ. Og hva gjør jeg? Joda, jeg tar en test i dag. 7 dpo :woot: Haha, helt gæli.. Har 10 tester liggende fra babyplan så er jo ganske fristende å bare åpne skuffen og ta ut en. Men jeg hadde garantert reist å kjøpt på butikken om jeg ikke hadde noen liggende og :rolleyes: Man lærer tydeligvis aldri :wacky:

Hehe, forstår deg godt! Men sønnen min endte jeg på tilsammen 40 tester:hilarious: håper det straks dukker opp to streker til deg❤️

Ikke sant. Helt sjukt :smug: Kunne bare ønske testene kom ut skyggestrek. For de er såååå irriterende!! :shifty:

Hvilke tester bruker du? Så og si aldri opplevd det på testene jeg har hatt:wideyed:

Jeg har vært ganske ivrig før, tenkte å holde meg litt denne gangen:bag:
Har testen etter Ovitrelle på 8DPO, så testa jeg 9 og 10DPO, negativt. Så nå orker jeg ikke teste før 13DPO som er på onsdag:yuck:

Har ikke testet, men har veldig lyst. Satt 13 klikk (halv) ovitrelle på innsett dagen som var onsdag. Jeg tørr derfor ikke, tilfelle falsk positiv. Men hadde det ikke vært for den hadde jeg nok testet.

Hvilke tester bruker du? Så og si aldri opplevd det på testene jeg har hatt:wideyed:

Nå har jeg babyplan. Pleier ikke å være skyggestrek på dem etter min erfaring, men på den jeg tok i dag var det det :shifty:
Har hatt det på andre tester. F.eks rfsu sine er helt idiotisk å ta tidlig pga garantert skyggestrek..

Har ikke testet, men har veldig lyst. Satt 13 klikk (halv) ovitrelle på innsett dagen som var onsdag. Jeg tørr derfor ikke, tilfelle falsk positiv. Men hadde det ikke vært for den hadde jeg nok testet.

Ah, skjønner. Nei da er det ingen vits nei. Er nok garantert positiv nå da, så da blir man vel bare gående å spekulere enda mer :)

Ah, skjønner. Nei da er det ingen vits nei. Er nok garantert positiv nå da, så da blir man vel bare gående å spekulere enda mer :)

Ja, men har så utrolig lyst. De mente den skulle være fort ut, fortere enn om jeg tok en hel. Men kjipt om det er falsk positiv ja. Testdag er lørdag, får holde ut.

Ja, men har så utrolig lyst. De mente den skulle være fort ut, fortere enn om jeg tok en hel. Men kjipt om det er falsk positiv ja. Testdag er lørdag, får holde ut.

Ja, der sier du noe ja. Jeg for min del har ovitrellen ute etter max 8 dager. Sist tok det 8, nå tok det 7. Så da kan den jo være ute alt siden det var halv dose :) Men kanskje ikke verdt å ta sjansen når det er så mye som oppholder hodet fra før i denna prosessen her. (Ikke at jeg kan si jeg hadde klart å la være sjøl men :rolleyes:) Blir spennende å se på lørdag da :)

Ja, der sier du noe ja. Jeg for min del har ovitrellen ute etter max 8 dager. Sist tok det 8, nå tok det 7. Så da kan den jo være ute alt siden det var halv dose :) Men kanskje ikke verdt å ta sjansen når det er så mye som oppholder hodet fra før i denna prosessen her. (Ikke at jeg kan si jeg hadde klart å la være sjøl men :rolleyes:) Blir spennende å se på lørdag da :)

Jeg har kun kjøpt inn digital, dum som jeg er. Meeen det er to pk så det er ikke umulig den ene ryker på onsdag, imorgen er det tidlig vakt så lettere å la være.

I dag hadde jeg tenkt å hoppe over testinga. Er jo faktisk bare 8 dpo, og fremdeles alt for tidlig. Men, så kommer den trangen da med en gang man blir tissatrengt :shifty::rolleyes: Og så kommer den forbanna skyggestreken når man minst vil ha den.. Sikkert ikke alle som ser den en gang, men den er der, og skaper bare spekukasjoner oppi huet selv om man EGENTLIG VET at det bare er skygge. :shifty: Selvdisiplin, kom til meg!! :angelic::D

Her er testen, uredigert

20190903_123125.jpg

I dag hadde jeg tenkt å hoppe over testinga. Er jo faktisk bare 8 dpo, og fremdeles alt for tidlig. Men, så kommer den trangen da med en gang man blir tissatrengt :shifty::rolleyes: Og så kommer den forbanna skyggestreken når man minst vil ha den.. Sikkert ikke alle som ser den en gang, men den er der, og skaper bare spekukasjoner oppi huet selv om man EGENTLIG VET at det bare er skygge. :shifty: Selvdisiplin, kom til meg!! :angelic::D

Her er testen, uredigert

Vis vedlegget 307194
Jeg synes også det er tulle strek på de jeg har tatt fra babyplano_O

Er 9 dpo idag. Har testet tidlig for å følge med. 2 dager siden ovitrelle gikk ut. 2 dager med blendahvite tester:nailbiting: vet det er tidlig men har liksom ikke noe følelse i det hele tatt:wtf:

Er 9 dpo idag. Har testet tidlig for å følge med. 2 dager siden ovitrelle gikk ut. 2 dager med blendahvite tester:nailbiting: vet det er tidlig men har liksom ikke noe følelse i det hele tatt:wtf:

Like langt som meg du da. Hva satt du inn?
10 dpo i dag, bare svak skygge på testen jeg akkurat tok :shifty:
10 dpo var dagen jeg så smått begynte å blø på forigje ferskforsøk med 3 dagers egg. Og 10 dpo var da jeg fikk den første positive testen på frysforsøk med blasto. Viste seg å være kjemisk :(
Så i dag føler jeg det er enten eller.. Enten blir det blod eller så blir strek. Tviler veldig på det siste, kjenner jeg ikke har noe trua på 3 dagers kontra blasto..

2 dagers embryo. 10dpo og Blenda i dag også . Nå gidder jeg ikke å teste mer:( var tilfeldighvis hos legen så slengte med en hcg på blodprøven. Men er ikke veldig optimistisk :shifty:

Back
Topp