Skal Sara få en ny sjangse?

Skal Sara få en sjangse til?

  • Ja, gi henne en sjangse

    Votes: 15 88,2%
  • Nei, hun har fått sin sjangse

    Votes: 2 11,8%

  • Antall som har svart
    17
  • Avstemningen er avsluttet .

Virrehøna

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Siden frafallet ble ekstremt i blå gruppe, og at Sara er krigsleder. Skal hun få en sjangse til?(Blir bare denne ene sjangsen) Stem!

Lar den stå et døgn.
 
Da tenker jeg at Sara får være med en uke til. Det er også det som er stemt frem.
 
Jeg synes det er litt vanskelig. Vi har jo av og til latt folk bli med, om det går greit, det bare føles litt vanskelig å bestemme det når drt er meg. Jeg er jo definitivt ikke objektiv...
 
Jeg synes det er litt vanskelig. Vi har jo av og til latt folk bli med, om det går greit, det bare føles litt vanskelig å bestemme det når drt er meg. Jeg er jo definitivt ikke objektiv...

Nei, men du trenger jo ikke stemme. Tenker at det er en stor jobb å være krigleder, så det er jo litt morsommere for krigleder å være med nå i starten hvertfall, tenker jeg da :)
 
Nei, men du trenger jo ikke stemme. Tenker at det er en stor jobb å være krigleder, så det er jo litt morsommere for krigleder å være med nå i starten hvertfall, tenker jeg da :)
Det er absolutt mer gøy om jeg er med noen uker ja.

Dertil slapp terskel-vekta mi på lørdag.... Så jeg bør ha mulighet til å henge med noen uker til nå antar jeg. Om ikke halve laget ikke leverer vekt en gang til. Da havner jo laget dårlig ut
 
Back
Topp