IKM uke 39

hani94 - 25 år - PP 26 - B1 - EL 11/12.09 - IKM 28.09

Idag fikk jeg endelig TR etter hun bestemte seg for å være 12 dager forsinket!! :shifty: Satser på en normal syklus denne gangen, og skal bruke dobbel dose Letrozol og sette Ovitrelle ved positiv EL test, andre forsøk :)
 
hani94 - 25 år - PP 26 - B1 - EL 11/12.09 - IKM 28.09

Idag fikk jeg endelig TR etter hun bestemte seg for å være 12 dager forsinket!! :shifty: Satser på en normal syklus denne gangen, og skal bruke dobbel dose Letrozol og sette Ovitrelle ved positiv EL test, andre forsøk :)
Masse lykke til! Vi skal få junibabyer alle sammen! :D
 
Er det feil å si jeg egentlig ikke vil ha sommerbarn :bag: neida joda neida ;) tar i mot en unge når som helst :dummy::dummy1:
Har allerede juli og august barn ;) fint med enda en sommerbursdag :p
Hahahaa, litt enig du :laughing002 Mai hadde vært SÅ perfekt med tanke på barnehageoppstart, ikke gå gravid på sommeren osv. Nå gikk jo den planen i vasken :p
 
Er det feil å si jeg egentlig ikke vil ha sommerbarn :bag: neida joda neida ;) tar i mot en unge når som helst :dummy::dummy1:
Har allerede juli og august barn ;) fint med enda en sommerbursdag :p
Haha, enig! Nå har ikke jeg noen fra før, men var så sykt innstilt på januar før jeg mistet. Det var liksom den perfekte mnd i mitt hode. Men tar juni om det blir det ja :wideyed:
 
Jeg ble gravid på denne tiden for 3 år siden, men junibarnet mitt kom i april :rolleyes: Spennende å se hvor lenge en lillesøster eller bror har tålmodighet til å holde seg inne i magen :p
 
Haha, enig! Nå har ikke jeg noen fra før, men var så sykt innstilt på januar før jeg mistet. Det var liksom den perfekte mnd i mitt hode. Men tar juni om det blir det ja :wideyed:
Ja vi tar det vi får og før vi vet ordet av det er det jo det eneste riktige viktige og perfekte :angel8
 
Blueheart - 24 år - PP7 - B2 - EL 09/09 - IKM 23/09 :)
 
Altid like “soul-crushing” når tr dukker opp uønsket !
De første par dagene er jeg i veldig dårlig humør! :mad:
Men allerede på dag 3-4 begynner det å snu :angelic:
babyhåpet er tilbake :dummy::dummy1:

Nå blir det litt sengekos de dagene jeg er hjemme og håpet er jo å treffe på el :sign17:sign19
Jeg skal bruke el-tester igjen denne pp’n (kjøpte Babyplan - håper dem er like bra som A1 sine)

Blir vi gravide nå så blir vi “først” i juni (min omkring 10.)
Har dere funnet frem til mulig termin?? er jeg litt koko kanskje?:knegg:
 
Altid like “soul-crushing” når tr dukker opp uønsket !
De første par dagene er jeg i veldig dårlig humør! :mad:
Men allerede på dag 3-4 begynner det å snu :angelic:
babyhåpet er tilbake :dummy::dummy1:

Nå blir det litt sengekos de dagene jeg er hjemme og håpet er jo å treffe på el :sign17:sign19
Jeg skal bruke el-tester igjen denne pp’n (kjøpte Babyplan - håper dem er like bra som A1 sine)

Blir vi gravide nå så blir vi “først” i juni (min omkring 10.)
Har dere funnet frem til mulig termin?? er jeg litt koko kanskje?:knegg:

Skjønner akkurat hva du mener! Har nettopp begynt å se mot EL og mulighetene igjen ;)

Synes babyplan sine funker godt, så ikke noe dumt kjøp.

Såklart har man vel kontroll på mulig termin! Hallo?!? :laughing021 (forresten 9. juni)
 
Altid like “soul-crushing” når tr dukker opp uønsket !
De første par dagene er jeg i veldig dårlig humør! :mad:
Men allerede på dag 3-4 begynner det å snu :angelic:
babyhåpet er tilbake :dummy::dummy1:

Nå blir det litt sengekos de dagene jeg er hjemme og håpet er jo å treffe på el :sign17:sign19
Jeg skal bruke el-tester igjen denne pp’n (kjøpte Babyplan - håper dem er like bra som A1 sine)

Blir vi gravide nå så blir vi “først” i juni (min omkring 10.)
Har dere funnet frem til mulig termin?? er jeg litt koko kanskje?:knegg:
Nei herregud. Du er jo gal som regner termin allerede!

(6.juni) :greet025
 
Altid like “soul-crushing” når tr dukker opp uønsket !
De første par dagene er jeg i veldig dårlig humør! :mad:
Men allerede på dag 3-4 begynner det å snu :angelic:
babyhåpet er tilbake :dummy::dummy1:

Nå blir det litt sengekos de dagene jeg er hjemme og håpet er jo å treffe på el :sign17:sign19
Jeg skal bruke el-tester igjen denne pp’n (kjøpte Babyplan - håper dem er like bra som A1 sine)

Blir vi gravide nå så blir vi “først” i juni (min omkring 10.)
Har dere funnet frem til mulig termin?? er jeg litt koko kanskje?:knegg:
Mulig termin er det første jeg sjekker når jeg får mensen :hilarious: 8. juni her :joyful:
 
Back
Topp