*Håpefull*
Glad i forumet
Vi arvet nylig en gåstol etter noen i familien. En moderne gåstol som datteren min på 7 mnd elsker. Men jeg leser jo både her inne (litt eldre tråder) og googler litt mer generelt dette med gåstol og ser at flertallet fraråder å bruke gåstol. Jeg visste jo at det ikke ble anbefalt, men tenkte at det var litt hysteri rundt det helt til jeg las her inne og andre steder og ser at omtrent samtlige kommentarer handler om at det skal man absolutt ikke bruke.
Er det sånn fortsatt? Selv med de moderne gåstolene eller er dette noe som henger igjen, og det har blitt bedre designet gåstoler nå i ettertid? Hun sitter ikke i den i mer enn maks 10 min av gangen, 2-3 ganger ila en dag. Men kjenner jeg ble litt skeptisk til det også når jeg leser gjennom internettet ang. dette
Syns det er litt deilig å sette henne oppi der en liten stund for å få pustet ut litt. Hun er oppi armer eller blir underholdt hele tiden ellers. Liker ikke å ligge på gulvet noe særlig heller, jaffal ikke alene uten at jeg er der med henne..Vippestol er heller ikke ålreit lenger. Så jeg har satt henne oppi gåstolen for å få et lite avbrekk de 10 minuttene det gjelder, og så trives hun med det i motsetning til hva hun gjør på gulvet
Vet at det ikke er et argument for gåstol, at hun trives, men det er den eneste plassen hun koser seg litt på egenhånd uten at jeg må underholde/bære/holde henne.
Takker for innspill
Er det sånn fortsatt? Selv med de moderne gåstolene eller er dette noe som henger igjen, og det har blitt bedre designet gåstoler nå i ettertid? Hun sitter ikke i den i mer enn maks 10 min av gangen, 2-3 ganger ila en dag. Men kjenner jeg ble litt skeptisk til det også når jeg leser gjennom internettet ang. dette

Syns det er litt deilig å sette henne oppi der en liten stund for å få pustet ut litt. Hun er oppi armer eller blir underholdt hele tiden ellers. Liker ikke å ligge på gulvet noe særlig heller, jaffal ikke alene uten at jeg er der med henne..Vippestol er heller ikke ålreit lenger. Så jeg har satt henne oppi gåstolen for å få et lite avbrekk de 10 minuttene det gjelder, og så trives hun med det i motsetning til hva hun gjør på gulvet
Vet at det ikke er et argument for gåstol, at hun trives, men det er den eneste plassen hun koser seg litt på egenhånd uten at jeg må underholde/bære/holde henne. Takker for innspill