Fødsel

KineM

Flørter med forumet
Har dere begynt å tenke på fødselen?
Jeg tenker på det hver kveld når jeg legger meg :oops: Gleder meg til å få se prinsessa, men gleder meg ikke til smertene ;)
 
Ja jeg gleder meg stort til å få møte henne, men ser ikke frem til selve fødselen nei. Vet av erfaring at jeg bruker laang tid så her er det bare å mote seg opp :D
 
Tenker egentlig svært lite på selve fødselen, selv om jeg tenker en del på starten, da jeg håper til en hver tid at jeg skal få rier :hilarious: Men så mye mer enn det av fødselen tenker jeg ikke så veldig på... Eller de siste dagene har jeg tenkt at jeg må fokusere på å puste riktig når det hele starter og prøve å slappe av i kroppen. Gleder meg veldig til å møte lillebror da. :love017
 
Ja, jeg gleder meg også. Er veldig klar for å møte lillesøster nå❤️
 
Jeg tenker mye på fødselen for tiden! Spent på om det starter med rier eller vannavgang denne gangen. Gruer meg litt til smertene, men gleder meg til hele opplevelsen og til å møte baby! Kjempespent på å få vite om det er gutt eller jente :)
 
Jeg er så lei av å være gravid nå. :p har mensmurringer vær kveld nå. Så håper det betyr modning og fødsel rudt termindato. :) selve fødselen er jeg ikke redd for, men måtte spille av noen episoder med nrk serien Jormødrene for samboer. Greit vi har tatt i mot flere lam og kalver, men er noe annet når det er jeg som skal kalve. :p og han ble faktisk litt sjokkert. Hehe. :p jeg hadde fin fødsel for 11år siden. Så gleder meg til å gjøre det igjen. Selv om det kommer til å gjøre vondt. :)
 
Jeg tenker mye på fødselen for tiden! Spent på om det starter med rier eller vannavgang denne gangen. Gruer meg litt til smertene, men gleder meg til hele opplevelsen og til å møte baby! Kjempespent på å få vite om det er gutt eller jente :)
Samme her, jeg er veldig spent på hvordan det starter denne gangen! Sist så gikk vannet sammen med riene, og fødselen gikk egentlig veldig greit. Håper det samme skjer nå :)
Oi, så spennende at du ikke vet kjønn, vi hadde aldri klart å vente så lenge på å vite det :happy:
 
Har noen av dere begynt med modningsakupunktur?
 
Hatt en del murringer og tak i korsryggen inatt, ikke så vondt at jeg ikke fikk sove men nok til å tenke at «Hmmm, kanskje det skjer noe snart». Natten før hadde jeg noe som kunne minne om at hele underlivet mitt revna :hungover: DET var vondt, men tolker det også som ett godt tegn:hilarious: Er SÅ klar for fødsel nå, at jeg gleder meg mer enn jeg gruer meg!
 
Har noen av dere begynt med modningsakupunktur?
Jeg skal kanskje i morgen. Jordmor skal sjekke om det er noe å tøye på først, og hvis ikke skulle vi prøve akupunktur. Men håper egentlig at jeg er såpass moden at hun tror tøying/stripping kan ha god effekt. Vet ikke om jeg har så troa på disse nålene, men akkuratt nå er jeg villig til å prøve hva som helst :)
 
Gleder meg veldig til fødsel. Men ikke enda, lille kan godt vente til termindato. Nå, når jeg endelig går ut i permisjon vil jeg gjerne ha litt fritid til alt jeg måtte finne på:happy:
 
Ja - eller i hvertfall tenker jeg mye på å få det overstått. Er 39+4, og heeeelt klar. Tør ikke la mannen reise vekk, passer på å ha mobilen ladet, og forsikrer oss om at det bestandig er en barnevakt tilgjengelig:Heartred
 
Føler meg klar for fødsel nå. Min første, så veldig spent på hvordan det blir. Er 38+4 idag og har vært på mye kontroller de siste 3 ukene pga høyt blodtrykk, så nå blir det bra når dagen kommer. Håper jeg slipper å gå over. Gleder meg, men gruer meg litt også fordi jeg liksom ikke helt vet hva jeg går til, men tenker at dette har kvinner gjort til alle tider, så går nok fint
 
Gleder meg veldig jeg også, føler meg veldig klar. Håper denne fødselen blir like. Fin som de forrige :)
men enda skal hun ligge noen uker til, har jeg bestemt :) har hele tiden hatt tallene 27/09 i hodet.
Så får vi se da.. er jo ikke sikkert at jeg har noe jeg skulle ha sakt i den saken.. ;)
 
Jeg skal kanskje i morgen. Jordmor skal sjekke om det er noe å tøye på først, og hvis ikke skulle vi prøve akupunktur. Men håper egentlig at jeg er såpass moden at hun tror tøying/stripping kan ha god effekt. Vet ikke om jeg har så troa på disse nålene, men akkuratt nå er jeg villig til å prøve hva som helst :)

Har du blitt strippet før? Er det vondt?
Jeg sover så dårlig om natta og blir bare mer og mer sliten nå, at jeg vil bare bli ferdig.. :arghh:
 
Har du blitt strippet før? Er det vondt?
Jeg sover så dårlig om natta og blir bare mer og mer sliten nå, at jeg vil bare bli ferdig.. :arghh:
Nei, jeg har ikke det. Men synes ikke det er noe ubehagelig når hun sjekker åpning, så regner med det kommer til å gå veldig fint. Kan kanskje svare bedre i morgen om hun prøver seg :)
Uff, får ikke sove serlig jeg heller lengre så hadde vært helt topp å bli fedig ❤
 
Nei, jeg har ikke det. Men synes ikke det er noe ubehagelig når hun sjekker åpning, så regner med det kommer til å gå veldig fint. Kan kanskje svare bedre i morgen om hun prøver seg :)
Uff, får ikke sove serlig jeg heller lengre så hadde vært helt topp å bli fedig ❤
Ja, det må du gjerne gjøre :)
Det er helt pyton å nesten ikke få sove om natta.. Kjipt å være helt på felgen når fødselen starter :(
 
Har du blitt strippet før? Er det vondt?
Jeg sover så dårlig om natta og blir bare mer og mer sliten nå, at jeg vil bare bli ferdig.. :arghh:

Jeg ble strippet i mitt andre svangerskap, ble strippet på dag 40+0, fikk sterke kynnere rett etter timen til jordmor, husker jeg syns det var veldig ubehagelig å kjøre bil hjem :) Så tok det seg gradvis opp, frøkna ble født 40+1.
 
Back
Topp