Hvilken barnevogn?

Vi har Britax Go Smile. En av de rimeligste og også best i test i 2015 eller noe sånt.

Den har 4 hjul, de to fremste er vendbare og kan også låses fast. Man kan snu sittedelen, men ikke liggedelen. Den er veldig lett å slå sammen og tar litt plass i bilen, men ikke veldig mye. Jeg opplever den som ganske robust og veldig enkel å trille på all slags underlag. Vi har brukt den i 2,5 år og reist masse med den overalt, også hatt den endel med på flyturer uten at den har blitt ødelagt. Vi skal bruke den til denne ungen også
Jeg har kikket på britax go big. Men ser det er en som heter go next også. Blir jo helt forvirret.
Hadde brio vogn til de 3 andre, og var veldig fornøyd
 
Har du erfaring med den?:) Finnes det ekstrautstyr til den? Har hørt at det finnes så lite til den...
Ingen erfaring, men har bare falt veldig for den. Nei, foreløpig er det ikke mye ekstra utstyr til den har jeg hørt. Har sett mye på emmaljunga vognene også, men faller alltid tilbake på teutonia. Hun i butikken sa at såvidt hun visste hadde de ikke fått inn noen klager på den heller så langt hvertfall :happy:
 
har dere begynt å se etter barnevogn? Og dere som allerede har hva har dere?
Jeg blir helt matt denne gang:sour:
Jeg vil så gjerne ha en funksjonell vogn med gode hjul, hvis 4 hjul så skal dem være svingbare og store ikke små. Jeg vil ha vendbar sittedel og helst en god størrelse på bagen. Så må den ikke være for tung eller stor pga plass i bilen osv osv. Så finner jeg en god vogn men den mangler noen av egenskapene mine hver gang :shifty: jeg blir gal asså.. liker veldig godt den nye bagdelen til bugaboo fox noen som har sett på den?
Hadde super Viking med outdoor-understell sist. Bruker den ennå og tenker bruker den denne gangen også. :)
 
Ingen erfaring, men har bare falt veldig for den. Nei, foreløpig er det ikke mye ekstra utstyr til den har jeg hørt. Har sett mye på emmaljunga vognene også, men faller alltid tilbake på teutonia. Hun i butikken sa at såvidt hun visste hadde de ikke fått inn noen klager på den heller så langt hvertfall :happy:
Jeg tenker meg innom babycare i Kristiansand på fredag å se på den tenker jeg. Ingen butikker her i Stavanger som har den, men vi skal til Grimstad i helga så da kan jeg kjøre innom Kristiansand på veien :happy: Synes den er veldig fin og ser praktisk ut! Men den passer gjerne med mye tilleggsutstyr fra Tinkafu?! :)
 
Jeg endte opp med samme barnevogn som jeg hadde til de andre:hilarious: Mountain buggy urban jungle, har kjøpt ekstra bag til den som er en multifunksjonsbag. Følger med en ekstra tekstil som kan gjøres om til en mindre sittedel vendt mot meg:) husker med de to andre barna mine så var de super nysgjerrige rundt 5-6 mnd og da nytta kun baggen til soving :hilarious:
 
Jeg tenker meg innom babycare i Kristiansand på fredag å se på den tenker jeg. Ingen butikker her i Stavanger som har den, men vi skal til Grimstad i helga så da kan jeg kjøre innom Kristiansand på veien :happy: Synes den er veldig fin og ser praktisk ut! Men den passer gjerne med mye tilleggsutstyr fra Tinkafu?! :)
Det aner jeg ikke, men si gjerne ifra om du finner ut av noe :)
 
Det aner jeg ikke, men si gjerne ifra om du finner ut av noe :)
Har vært og sett på vogna nå! Veldig fin vogn, god å kjøre, mye bra...! Men for oss ble det veldig negativt at fet var så trangt og vanskelig å komme inn i bagasjerommet under vogna... Så da fikk vi utelukket en av vognene vi er interessert i. Dessverre utelukket vi den billigste :(:p
 
Har vært og sett på vogna nå! Veldig fin vogn, god å kjøre, mye bra...! Men for oss ble det veldig negativt at fet var så trangt og vanskelig å komme inn i bagasjerommet under vogna... Så da fikk vi utelukket en av vognene vi er interessert i. Dessverre utelukket vi den billigste :(:p
Takk for tilbakemeldingen :)
 
Back
Topp