Etter ammeslutt

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Hvor lenge etter ammeslutt spurte ungene deres etter pupp?

Jeg planla å slutte å amme, men så måtte jeg begynne på noen medisiner og da var det slutt med å bare planlegge. Det er 3 uker siden, og hun spør fremdeles etter pupp. Og det er veldig risikabelt å være naken rundt henne, for hun åpner munnen og rekker ut hendene for å få tak i puppen. Det er veldig søtt, men også sårt. Skulle så gjerne kunne amme lenger, men jeg tror jeg har glemt hvor vondt det var så jeg ser kun det positive med det nå :p
 
Min var 2,5 år og spurte et par ganger i halvsøvne bare. Men her ble det slutt pga tomt for melk pga graviditet, og den siste ammestunden syns han ikke at var veldig spennende, så slapp nok billig unna der
 
Hun var nesten 2 år her også da vi slutta.

Men hun spurte en god stund ja. Men husker ikke hvor lenge desverre. Er 5 år siden allerede :eek:
 
Min datter var 13mnd, og sluttet av egen vilje midt i en forkjølelse :)
..Da var jeg forsåvidt 6mnd på vei med nestemann, så jeg hadde ikke allverdens med melk :rolleyes:
 
Ett par ganger over en periode på to uker. Veldig overraska over hvor enkelt det gikk å slutte.
 
En måned til er gått, og jeg kan fremdeles ikke være naken rundt henne uten at hun får lyst på pupp. Og jeg savner ammingen så utrolig mye at jeg begynner å åpne for å få en tredjemann :p
Men fornuften må vinne :)
 
En måned til er gått, og jeg kan fremdeles ikke være naken rundt henne uten at hun får lyst på pupp. Og jeg savner ammingen så utrolig mye at jeg begynner å åpne for å få en tredjemann :p
Men fornuften må vinne :)
Jeg slutta å amme første ca i mai i år, da var det tomt pga ny graviditet. Han er fortsatt veldig på puppekos og er fast bestemt på at han skal spørre lillebror om han kan få smake når lillebror kommer om en måneds tid :hilarious:
 
Jeg slutta å amme første ca i mai i år, da var det tomt pga ny graviditet. Han er fortsatt veldig på puppekos og er fast bestemt på at han skal spørre lillebror om han kan få smake når lillebror kommer om en måneds tid :hilarious:

Awwww ❤️
 
Back
Topp