Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, men det er noe som ikke stemmerHusk at testene kan ha ulik mengde fargestoff så styrken på streken trenger ikke ha så mye å bety![]()
Vet ikke om du har fått med deg hele historien min(forventer ikke det), men i hvert fall så har testene hatt strek i en evighet
Først svak i noen dager, så sterkere i noen dager, så svakt igjen(nesten blenda) for så å bli sterkere igjen. Har blødd innimellom også. Frustrerende! Kommer meg ingen vei, står på stedet hvil, føler jeg 
Joda, men det er noe som ikke stemmerVet ikke om du har fått med deg hele historien min(forventer ikke det), men i hvert fall så har testene hatt strek i en evighet
Først svak i noen dager, så sterkere i noen dager, så svakt igjen(nesten blenda) for så å bli sterkere igjen. Har blødd innimellom også. Frustrerende! Kommer meg ingen vei, står på stedet hvil, føler jeg
![]()
Ser strekHei hva tror dere om dette? RFSU strimmeltest, en tisset på og en utisset for sammenligning
Ca 12 dpo
Skimter noe svaktDagens test, IKM i dag ifølge den ene appen, eller om 3 dager ifølge den andre.
Ingen tvil lengerJa, dem virker dårligere enn babyplan sine hvertfall. Babyplan sin er på 9dpo, mens rfu sine er på 11 og 12.
Skimter strekOkeeeei..! Vet ikke heeeeeeeeeelt om jeg klarer å tro på dette! Iallfall ikke før ETTER ikm(som er/starter imorgen)
Tell me what you see ladies!
Syns selv det vises best på CB og BP sin.. Alle har 25 i følsomhet
Vis vedlegget 306658
Garantert BABYDagens test, og siste strimmeltest. Så da slipper dere å se meg spamme her hver dag! heehee, hvertfall frem til digital kommer.
14 dpo
Vis vedlegget 306659

Ser jo lovende utEndelig![]()
Ser strekNoen her som ser det jeg ser? eller ikke ser det jeg heller ikke ser?
11 dpo og ganske sikker på at ting ikke gikk denne gangen heller.. testen er tatt nå, ikke på morgenurin..
Synes jeg ser noe svaaaaakt.. men antar at det sikkert bare er en skyggestrek(har dog aldri fått det før...)
Vis vedlegget 306511 Vis vedlegget 306512
Sist jeg var gravid, fikk jeg blenda 11 dpo, og positiv 12 dpo. Nå har jeg brukt rfsu test ofte, og syns det tar uendelig med tid før det vises noe, og fargen er dårlig iforhold til andre jeg har prøvd. Så jeg hadde tatt en ny i morgen, og jeg håper så klart det er babystrek og den blir rosa. For jeg ser en strek.Dette er vel skyggestreken rfsu er kjent for?
Bildet er tatt etter 10 min.
Noen med erfaring med rfsu test tidlig?
Vis vedlegget 306660
Takk for svarSist jeg var gravid, fikk jeg blenda 11 dpo, og positiv 12 dpo. Nå har jeg brukt rfsu test ofte, og syns det tar uendelig med tid før det vises noe, og fargen er dårlig iforhold til andre jeg har prøvd. Så jeg hadde tatt en ny i morgen, og jeg håper så klart det er babystrek og den blir rosa. For jeg ser en strek.![]()
Men jeg kjøper nok en annen type test. Merker jeg ikke stoler helt på rfsu.Ser strekene klart og tydeligOkeeeei..! Vet ikke heeeeeeeeeelt om jeg klarer å tro på dette! Iallfall ikke før ETTER ikm(som er/starter imorgen)
Vis vedlegget 306658
Okeeeei..! Vet ikke heeeeeeeeeelt om jeg klarer å tro på dette! Iallfall ikke før ETTER ikm(som er/starter imorgen)
Vis vedlegget 306658

Ser det best på de to nederste ja! Hm.. hvordan er disse sammenliknet med den du tok for noen dager siden?
Krysser fingra!!![]()