Hvilken barnevogn?

Minlillenr3

Elsker forumet
Februarbarna 2020
har dere begynt å se etter barnevogn? Og dere som allerede har hva har dere?
Jeg blir helt matt denne gang:sour:
Jeg vil så gjerne ha en funksjonell vogn med gode hjul, hvis 4 hjul så skal dem være svingbare og store ikke små. Jeg vil ha vendbar sittedel og helst en god størrelse på bagen. Så må den ikke være for tung eller stor pga plass i bilen osv osv. Så finner jeg en god vogn men den mangler noen av egenskapene mine hver gang :shifty: jeg blir gal asså.. liker veldig godt den nye bagdelen til bugaboo fox noen som har sett på den?
 
har dere begynt å se etter barnevogn? Og dere som allerede har hva har dere?
Jeg blir helt matt denne gang:sour:
Jeg vil så gjerne ha en funksjonell vogn med gode hjul, hvis 4 hjul så skal dem være svingbare og store ikke små. Jeg vil ha vendbar sittedel og helst en god størrelse på bagen. Så må den ikke være for tung eller stor pga plass i bilen osv osv. Så finner jeg en god vogn men den mangler noen av egenskapene mine hver gang :shifty: jeg blir gal asså.. liker veldig godt den nye bagdelen til bugaboo fox noen som har sett på den?
Nye bagdelen? Prøvde å se litt men fant ikke noe som ser helt nytt ut?
Fox er veldig lik Buffalo, som jeg har og er veldig fornøyd med.
Trodde hjulene forrang skulle være for små og teite i noen tilfeller, men har aldri vært ett problem. Har gått mye med den på masse ulike underlag og steder, og er bare kjempegod.

Fox har vel noen endringer som gjør at den er enda greiere å slå helt sammen, spesielt med sittedelen. Og det er jo egentlig det som er viktigst, siden man bruker bagen bare noen måneder/halvår.
 
Jeg har bestilt Stokke Trailz :D Store lufthjul, der framhjulene kan låses. Jeg er avhengig av å komme frem på alle slags underlag.

Vi er mye på hytta, og da blir vogna med. Synes den var verken stor eller tung å løfte på - så håper dette blir bra for oss :happy093
 
har dere begynt å se etter barnevogn? Og dere som allerede har hva har dere?
Jeg blir helt matt denne gang:sour:
Jeg vil så gjerne ha en funksjonell vogn med gode hjul, hvis 4 hjul så skal dem være svingbare og store ikke små. Jeg vil ha vendbar sittedel og helst en god størrelse på bagen. Så må den ikke være for tung eller stor pga plass i bilen osv osv. Så finner jeg en god vogn men den mangler noen av egenskapene mine hver gang :shifty: jeg blir gal asså.. liker veldig godt den nye bagdelen til bugaboo fox noen som har sett på den?
Sniker

Fox har bare vært på markedet et drøyt år så har vel ikke voldsomme oppdateringer enda.
Elsker vår Fox ihvertfall. Stor og romslig bag, lett å kjøre, lett å slå sammen, fantastisk kalesje....
 
Vi har nok bestemt oss for Stokke Trailz. Liker funksjoner og designet på vognen, passer til litt høyere personer, at det er god plass til matvarer under, middels lett å trille. Pluss at den kan brukes i ulike terreng, har spurt flere som virker å være fornøyd med vognen. Folk har vel alltids ulike erfaringer med et merke og en spesiell vogn, men.. Vi kjøper heller en middels dyr vogn nå for så å forhåpentligvis kunne bruke den til vi får barn nummer to i fremtiden :).
 
Fox er helt supert! Har Donkey selv, men har venner som har Fox.
 
Vi har en Emmaljunga super nitro som vi kjøpte til storesøster for 2 år siden. Veldig god vogn som kan brukes både på grus, skogssti og asfalt. Sportsdelen kan brukes begge veier. Ulempen er at den er stor, tung og tar en del plass. Om jeg skulle hatt ny vogn denne gangen hadde jeg valgt en Emmaljunga nxt90. Den kan også sportsdelen vendes begge veier og den virker høy nok til å brukes i terreng. Er ganske sikker på at den har låsbare svinghjul. :)
 
Emmaljunga sine er utelukket , får ikke plass i bilen :hilarious: men er buffalo mer lik foxen i bugaboo?
 
Vi har Britax Go Smile. En av de rimeligste og også best i test i 2015 eller noe sånt.

Den har 4 hjul, de to fremste er vendbare og kan også låses fast. Man kan snu sittedelen, men ikke liggedelen. Den er veldig lett å slå sammen og tar litt plass i bilen, men ikke veldig mye. Jeg opplever den som ganske robust og veldig enkel å trille på all slags underlag. Vi har brukt den i 2,5 år og reist masse med den overalt, også hatt den endel med på flyturer uten at den har blitt ødelagt. Vi skal bruke den til denne ungen også
 
Emmaljunga sine er utelukket , får ikke plass i bilen :hilarious: men er buffalo mer lik foxen i bugaboo?
Fox er en litt oppdatert utgave av Buffalo, så den erstatta den. Donkey er tvilling/søskenbarn utgaven av Buffalo egentlig.
 
Vi har Britax Go Smile. En av de rimeligste og også best i test i 2015 eller noe sånt.

Den har 4 hjul, de to fremste er vendbare og kan også låses fast. Man kan snu sittedelen, men ikke liggedelen. Den er veldig lett å slå sammen og tar litt plass i bilen, men ikke veldig mye. Jeg opplever den som ganske robust og veldig enkel å trille på all slags underlag. Vi har brukt den i 2,5 år og reist masse med den overalt, også hatt den endel med på flyturer uten at den har blitt ødelagt. Vi skal bruke den til denne ungen også
En nabo av oss har britaxen, og den er så nett! Tar bittelite plass når den er slått sammen, og veldig god å trille. Også har den en fornuftig pris! Vi holdt på å gå for denne, men så fant vi en uppababy vista på salg. Har vært veldig fornøyd med denne også, men når jeg er ute og triller med naboen så angrer jeg litt :hilarious: (vistaen kan brukes som søskenvogn i høyden da, og nå får vi to på under to år, så mulig jeg slutter å angre da)
 
Elsker Bugaboo Buffaloen vår, så om vi skulle ha kjøpt ny vogn nå, ville vi ha gått for Bugaboo Fox :)
 
Har hatt Stokke Trailz, nxt90f, div mindre vogner.. Aner ikke hvilken vogn som passer oss denne gang :confused: har et par :woot: City mini gt, og tenker å kjøpe til en bag som kan brukes. Men aner ikke hvordan denne er å trille på snø. Må uansett ha en annen vogn når bagdelen er utvokst, for da vil jeg fremdeles ha ungen mot meg.

Har tenkt på Trailz igjen, men tviler på om det er nødvendig. Har også vurdert Fox, men den er ikke no særlig på ubrøyta snø. Vognvalg er veldig vanskelig, synes jeg:bookworm: og den perfekte vogna eksisterer ikke...
 
Jeg har bestilt Stokke Trailz :D Store lufthjul, der framhjulene kan låses. Jeg er avhengig av å komme frem på alle slags underlag.

Vi er mye på hytta, og da blir vogna med. Synes den var verken stor eller tung å løfte på - så håper dette blir bra for oss :happy093
Jeg har en Stokke Trailz. Kjøpte den på salg i Sverige. Den virker veldig god, men jeg har ikke prøvd den enda siden baby ikke kommer før i februar...
 
Back
Topp