Utflod/slim

Sonniken

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberbarna 19
Jeg vet jo at det er ganske vanlig med varierende utflod. Men er det flere som opplever at det kommer mer slimlignende også? Har hatt noen ganger tidligere noen små slimklumper som har kommet. Nå kom det plutselig også en ganske stor slimklump (sånn skikkelig fast gelé liksom på minst 1cm).
Jeg tok dette opp med jordmor da det skjedde sist, i uke 21, men da fikk jeg oppfatning av at jeg var så og si unormalt hysterisk som bekymret meg over det... I utgangspunktet er jeg ikke så bekymret for det, men jeg kan bare ikke huske at jeg opplevde det sist svangerskap, da var det liksom bare slim som kom når slimproppen gikk morgenen før fødsel. (Da to døgn før termindato)

Jordmoren jeg går til mener jeg ikke skal bekymre meg med mindre jeg blør eller får vondt.. så satser på det er greit da..
 
Jeg har også hatt det noen ganger :p og ikke tenkt over det en gang. Synes det er verre når det er så tynt at jeg føler jeg tisset på meg :D
 
Jeg har også hatt det noen ganger :p og ikke tenkt over det en gang. Synes det er verre når det er så tynt at jeg føler jeg tisset på meg :D
 
Har lest at deler eller hele slimproppen kan løsne iløpet av svangerskapet. Denne fornyer seg hele tiden, så lenge det ikke kommer noe blod så er det ufarlig :D
 
Har lest at deler eller hele slimproppen kan løsne iløpet av svangerskapet. Denne fornyer seg hele tiden, så lenge det ikke kommer noe blod så er det ufarlig :D

Har lest det jeg også, men så mener jeg også å ha lest det motsatte; at slimproppen ikke fornyer seg, så vet liksom ikke hva jeg skal tro på :p

Greit å vite at det ikke er så uvanlig da :)
 
Har lest det jeg også, men så mener jeg også å ha lest det motsatte; at slimproppen ikke fornyer seg, så vet liksom ikke hva jeg skal tro på :p

Greit å vite at det ikke er så uvanlig da :)
Slimproppen min gikk 3 ganger forrige svangerskap, så joda... Den fornyer seg ;)

Har hatt masse slimete utflod, til tider har det minnet veldig om eggløsningslim, andre ganger litt fastere klumper. Men ingen blodtegn, så da har jeg ikke bekymret meg for det. Men jeg har absolutt lagt merke til det!
 
Sperm kan også bli slimete, så hvis dere har hatt sex kan det jo kanskje være det. Ellers så opplever jeg bare vannete utflod... og syntes at det er fryktelig plagsomt å renne ut alt av truser og bukser :hilarious:
 
Sperm kan også bli slimete, så hvis dere har hatt sex kan det jo kanskje være det. Ellers så opplever jeg bare vannete utflod... og syntes at det er fryktelig plagsomt å renne ut alt av truser og bukser :hilarious:

Ja har hørt det også :) Og i enkelte tilfeller kan det nok stemme.
Men slik som sist det var så var det jo liksom gått alt for lenge siden sist til at det skulle ha noen påvirkning :p
Men ja, har mest av den rennende utfloden ja; fryktelig irriterende den følelsen.. er jo veldig tilnærmet følelsen av å ha tisset på seg jo :p
 
Ja har hørt det også :) Og i enkelte tilfeller kan det nok stemme.
Men slik som sist det var så var det jo liksom gått alt for lenge siden sist til at det skulle ha noen påvirkning :p
Men ja, har mest av den rennende utfloden ja; fryktelig irriterende den følelsen.. er jo veldig tilnærmet følelsen av å ha tisset på seg jo :p

Tror faktisk jeg fikk uvi av det, for jeg fikk ikke byttet da det var så hektisk på jobb... skikkelig ekkel følelse..!
 
Back
Topp