Mammaine:)
Forelsket i forumet
Hei , er det noen som har tul bilder som vet hvilke kjønn de får, som kan forklare meg hvordan man skal tolke bildet? Altså om det er en gutt eller jente ? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine bilder viser det veldig godt.Hei , er det noen som har tul bilder som vet hvilke kjønn de får, som kan forklare meg hvordan man skal tolke bildet? Altså om det er en gutt eller jente ?![]()
Jaa <3 Så gjenstår det og se om det fortsatt er en gutt på OUL neste ukeSå stilig, 2020barn!!
Har aldri sett det så tydelig på UL bilde før! Så herlig! ♥

Jaa <3 Så gjenstår det og se om det fortsatt er en gutt på OUL neste uke![]()
Vi satt å diskuterte hva som er hva her
Ja der ser man tidlig en liten guttetissVi satt å diskuterte hva som er hva her![]()
Nei , for vi var på ul for å se etter avik , og hun sa egentlig ikke noe om kjønn . Jeg spurte om hun kunne se var Det var , men de har «regle» mot å si noe før du er ferdig med uke 13??Ja der ser man tidlig en liten guttetissFikk dere vite at det var gutt på ultralyden?
![]()
Skjønner! Om det var så tidlig er det vanskelig å si noe sikkert tror jeg. Når har du OUL?Nei , for vi var på ul for å se etter avik , og hun sa egentlig ikke noe om kjønn . Jeg spurte om hun kunne se var Det var , men de har «regle» mot å si noe før du er ferdig med uke 13??
Jeg har gutte følelse , og jeg syns jeg ser en gutt her . Men hva vet vel jeg![]()
Jeg har oul 17 september , og jeg var akkurat 13 uker da disse bildene over her ble tatt. Så blir spennende å se , syns det ser utanom en gutt som sagt og har gutte følelse ... men for meg spiller det egentlig ikke noe rolle hva det blirSkjønner! Om det var så tidlig er det vanskelig å si noe sikkert tror jeg. Når har du OUL?
Neida, men tror det kan være veldig vanskelig å si i uke 13 hvilket kjønn det blir. Uansett veldig spennende til OUL daJeg har oul 17 september , og jeg var akkurat 13 uker da disse bildene over her ble tatt. Så blir spennende å se , syns det ser utanom en gutt som sagt og har gutte følelse ... men for meg spiller det egentlig ikke noe rolle hva det blir![]()
Vanskelig å se ved 13 uker.Nei , for vi var på ul for å se etter avik , og hun sa egentlig ikke noe om kjønn . Jeg spurte om hun kunne se var Det var , men de har «regle» mot å si noe før du er ferdig med uke 13??
Jeg har gutte følelse , og jeg syns jeg ser en gutt her . Men hva vet vel jeg![]()