Drømmen om vår lille sitrusfrukt

Godt blødningen har gitt seg da! Det er iallefall et godt tegn ❤️ Forstår godt følelsene dine, det er ikke godt å forholde seg til det, verken den ene eller andre veien, men jeg både tror og håper at dette er en liten luring som blir med hele veien til mål ❤️ For hvorfor ikke liksom? Sikkert greit å få en verdi å forholde seg til! Skal du ta bare en eller videre også? Jeg håper sånn for deg nå ❤️

Jeg håper virkelig det, men det er vanskelig ja :Heartred Lett å tenke «hvorfor skulle det gå nå» også.. Men får prøve å tenke minst mulig. Regner med jeg tar ny prøve torsdag eller fredag ja, om jeg først tar i morgen! Håper det kan bli litt betryggende i hvertfall :smiley-angelic001
 
Jeg håper virkelig det, men det er vanskelig ja :Heartred Lett å tenke «hvorfor skulle det gå nå» også.. Men får prøve å tenke minst mulig. Regner med jeg tar ny prøve torsdag eller fredag ja, om jeg først tar i morgen! Håper det kan bli litt betryggende i hvertfall :smiley-angelic001
Ja de tankene er ikke enkle å legge fra seg.. Jeg tenker sånn enda, og tror nok det er vanskelig å legge bort de tankene for oss som har begynt å få litt i bagasjen.. ❤️ Det får vi virkelig håpe de gjør! Jeg har iallefall stor tro på det ❤️
 
Ååh For en kjekk lesing Sitrus!! Dette må være en terminspire! Testen hadde blitt ganske mye sterkere enn dagen før! ❤️ Gratulerer ❤️
 
4+3 / 17dpo

Shit, det må jo nesten stige bra her! Nå synes jeg nesten teststreken er sterkere enn kontrollen på early-testen.. :wideyed::nailbiting:

3E6FF85B-C003-45F1-B7FB-285175BB8B35.jpeg


Vet ikke om jeg noen gang har fått det før! Hvertfall ikke så tidlig.. Tenk om dette faktisk kunne gått bra da :smiley-angelic001:sad010
 
4+3 / 17dpo

Shit, det må jo nesten stige bra her! Nå synes jeg nesten teststreken er sterkere enn kontrollen på early-testen.. :wideyed::nailbiting:

Vis vedlegget 305996

Vet ikke om jeg noen gang har fått det før! Hvertfall ikke så tidlig.. Tenk om dette faktisk kunne gått bra da :smiley-angelic001:sad010

Fantastisk!!!❤️❤️
 
Herlige streker! :Heartred
 
Nydelig test! Herlighet så glad jeg blir for dette!
 
Gratulerer❤️ Nydelige tester
 
Helt fantastiske tester!! Jeg tror dette er terminspira di, jeg :love017 Ååå, så fortjent det hadde vært!
 
Så herlig å komme inn her og lese nå! ❤️ Så innmari positivt det ser ut!! NÅ altså!
 
Gratulerer med helt nydelige tester!! ❤️❤️
 
Her er et bilde jeg screenshotta herfra hos en annen bruker, var IVF. Dine verdier er nok meeeeget gode om du sammenliknet dine tester og hennes tester og HCG-verdier❤️
 

Vedlegg

  • 8CD7D951-BAB8-45EF-8A98-751B1E8C53D6.jpeg
    8CD7D951-BAB8-45EF-8A98-751B1E8C53D6.jpeg
    37,1 KB · Visninger: 58
Back
Topp