Tykk slimhinne?

xoxojallagirl

Glad i forumet
Himmelbarn
Sensommerbarna 2019
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hei! Jeg er så forvirret og lurer på om noen her har opplevd lignende:

Fødte for 3 mnd siden (men han forlot oss 20 timer senere :’(( ) og fikk tilbake mensen for nesten tre uker siden. Den begynte kjempesmått i en dag, stoppet i 2-3 dager og begynte på igjen. Så var den hver dag i en 13-14 dager før den igjen stoppet for rundt to dager siden. Var til ultralyd på fertilitetsklinikken i går og fikk høre at jeg fortsatt har kjempetykk slimhinne, noe han syntes var merkelig ettersom jeg nettopp hadde hatt mensen? Så begynte jeg å blø littegrann da jeg kom hjem, men som igjen stoppet...

noen som har vært borti noe sånt? Blir jo livredd livmorkreft. Vet det er sjeldent hos unge (er 24) men det kan jo skje?!
 
Så leit å høre om barnet :Heartred

Jeg vet ikke noe særlig om dette, men fikk høre at jeg hadde veldig tykke slimhinner hos gyn på kontroll fordi jeg blødde fra ammeslutt og i mange uker i strekk. Min gyn trodde det skyldtes hormoner etter amming. Jeg var gravid under en mnd etter den kontrollen, og det gikk veldig bra.

Tok du prøver hos gyn?
 
Så leit å høre om barnet :Heartred

Jeg vet ikke noe særlig om dette, men fikk høre at jeg hadde veldig tykke slimhinner hos gyn på kontroll fordi jeg blødde fra ammeslutt og i mange uker i strekk. Min gyn trodde det skyldtes hormoner etter amming. Jeg var gravid under en mnd etter den kontrollen, og det gikk veldig bra.

Tok du prøver hos gyn?

Hmm, og det gikk tilbake til normalt etterhver?

Var bare fertilitetsgynekolog, så ingen prøver ble tatt. Må vel ringe og få sjekka opp, kanskje
 
Back
Topp