Drømmer

Allyy

Glad i forumet
Februarbarna 2020
Påskeliljene 2022 ❤️
Nå både i går og i dag har jeg våknet etter å ha hatt helt syke og rare drømmer! Merka at jeg drømte mye for mange uker siden, så ga det seg litt, men nå har det kommet tilbake igjen da :joyful: Andre som drømmer mye rart om dagen? :rolleyes:
 
Jeg drømte at en venninne jeg ikke hadde snakket med på flere mnd var gravid, tekstet henne og sa det og viste seg at hun var gravid, noen uker kortere enn meg så ikke offisielt enda!! Så random!
 
Jeg drømte at en venninne jeg ikke hadde snakket med på flere mnd var gravid, tekstet henne og sa det og viste seg at hun var gravid, noen uker kortere enn meg så ikke offisielt enda!! Så random!

Haha oi, så rart og gøy! :laughing001
 
Jeg drømmer mye etter jeg ble gravid ;)

Samboer’n sier jeg er ekstremt urolig om natta, og at jeg lager mange lyder og hyler :smiley-bounce022:smiley-bounce022
 
Mye rart her også.. I natt drømte jeg at Mamma prøvde å ta livet av alt på jorda.. Hun sendte regn ut fra fly som etset alt og alle :hilarious::hilarious:
 
Ikke så mye rart, men hadde et helt forferdelig mareritt tidligere i uken. Våknet av at jeg gråt, og måtte gå ut av soverommet for ikke å vekke mann og barn. Drømte at både mannen og gutten vår døde av sykdom, og at jeg satt hos dem når de tok siste pust. Helt forjævlig, og det satte et skikkelig støkk i meg :sad010
 
Nå både i går og i dag har jeg våknet etter å ha hatt helt syke og rare drømmer! Merka at jeg drømte mye for mange uker siden, så ga det seg litt, men nå har det kommet tilbake igjen da :joyful: Andre som drømmer mye rart om dagen? :rolleyes:
Akkurat det samme her. Drømte veldig mye og rart i begynnelsen, så tok det en pause, og nå de siste to dagene har jeg begynt å drømme mye igjen.
 
Jeg drømmer og har drømt syke drømmer siden jeg ble gravid. Hater virkelig marerittene nå, for de er så virkelige og skumle at jeg er redd når jeg våkner for at det er sant. Drømmer mer de dagene som jeg kjenner har vært psykisk tunge. Men ja drømmer marreritt om xsvigers som tar fra meg barnet og som skal slå meg eller låser meg inne etc. Og drømmer at jeg føder flere dødfødte barn, og at det er helt normalt. Og drømmer gode drømmer som jeg vil bli i og ikke våkne fra, så er begge deler. Men ville valgt å slippe om jeg kunne. Det dumme er at jeg våkner så ofte så da har jeg tid til å drømme masse hver nat og huske det..
 
Drømmer generelt at flere av mine venninner er gravide.
Drømte at jeg føda og måtte flytte med pga ny fødende på vei og det var kun en fødestue.
De konkluderte at jeg kunne dra hjem en time etter fødsel siden jeg hadde født før og de hadde ikke plass til meg. Ble forbanna og lei meg og sa jeg skulle klage :p
 
Jeg har ennå ikke drømt noenting om magen / baby / fødsel, men drømte her om natta at jeg og mannen hadde et soverom med digert butikkvindu ut mot gata, slik at hvem som helst kunne gå forbi og kikke inn, og se hva vi holdt på med i dobbeltsenga...!

Jo, og så drømte jeg at nabodama var gravid. Tror egentlig ikke det er sanndrømt, men drømte at vi fortalte det til hverandre på likt, og at hun ble snurt fordi jeg hadde termin før henne :woot: hvorfor i alle dager drømmer man sånne rare ting...?
 
Jeg drømmer stort sett veldig mye og husker alltid hva jeg drømmer og har gjort det så lenge jeg husker. Med unntak av når jeg er gravid :laughing002 Så her er det motsatt!
 
Huff, jeg drømmer så sykt mye omdagen!
Og så rare drømmer som jeg har nå...

Her en natt drømte jeg at jeg var på party med Gordon Ramsey, og han hadde på seg sjokk rosa bikini med paljetter som han løp rundt å danset i...:laughing001
 
Drømmer så mye om dagen at jeg nesten gruer meg til å sove jeg, siden jeg har drømt mye ekkelt i det siste, som feks at en krokodille beit hånda mi (men bare nok til at jeg skulle vite at det var en krokodille, og så slapp den :D). Men i natt så drømte jeg at venninna mi som har termin i september, fødte! Så måtte finne ut av om hun hadde gjort det da, men hadde visste ikke født enda :p
 
Veldig mange rare drømmer! Også husker jeg drømmene bedre, men det er kanskje bare fordi de er så rare:hilarious:
 
Back
Topp