Så trøtt!

Lillemy26

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Jeg er 4+0 i morgen og er allerede så sinnsykt trøtt! Er det normalt? Har kvalme innimellom, men tenker meg at denne blir sterkere etterhvert (erfaring fra sist svangerskap). Jeg er så trøtt at jeg ikke klarer å holde ut på jobb. Føler ikke jeg får gjort mitt beste eller å holde på konsentrasjonen.. har ei på 2 år, så er jo litt annerledes denne gangen mtp hvile.
noen tips? Noen andre som har det likt?
 
Jeg også er veldig trøtt! Ikke noe kvalme enda (bank i bordet). Men kjenner jeg blir trøtt og sliten fortere nå. Jobber mye 12 timers skift og det har gått greit nå (får jo flere fridager imellom også). Av erfaring fra tidligere var jeg stuptrøtt frem til uke 12-14. Med siste var jeg hjemme og sov lett hele døgnet om jeg kunne:knegg:
 
Jeg også er veldig trøtt! Ikke noe kvalme enda (bank i bordet). Men kjenner jeg blir trøtt og sliten fortere nå. Jobber mye 12 timers skift og det har gått greit nå (får jo flere fridager imellom også). Av erfaring fra tidligere var jeg stuptrøtt frem til uke 12-14. Med siste var jeg hjemme og sov lett hele døgnet om jeg kunne:knegg:
Oi, det hørtes slitsomt ut! Hvor langt er du på vei? Har jo heller ikke sagt noe om graviditeten til min sjef, men er serriøst så trøtt at jeg ikke klarer å holde meg våken :wideyed::p
 
Oi, det hørtes slitsomt ut! Hvor langt er du på vei? Har jo heller ikke sagt noe om graviditeten til min sjef, men er serriøst så trøtt at jeg ikke klarer å holde meg våken :wideyed::p

Er 4+1 idag, er vant med å jobbe slik og har veldig variert jobb så tiden går fort. Jobber 80%. Har ikke sagt noe om graviditeten. Har jobbet der i 3 år. Vil ikke si noe før jeg er nærmere 12 uker. Håper ikke jeg blir like trøtt som sist selvom det virker sånn :rolleyes:
 
Er 4+1 idag, er vant med å jobbe slik og har veldig variert jobb så tiden går fort. Jobber 80%. Har ikke sagt noe om graviditeten. Har jobbet der i 3 år. Vil ikke si noe før jeg er nærmere 12 uker. Håper ikke jeg blir like trøtt som sist selvom det virker sånn :rolleyes:
Aha. Jeg vil heller ikke si noe før jeg er nærmere 12 uker. Jeg kjenner det er ganske overveldende å jobbe 100%, ha en 2-åring, en mann som jobber sent og være trøtt så tidlig i svangerskapet. Vil liksom slippe sykemelding også
 
Aha. Jeg vil heller ikke si noe før jeg er nærmere 12 uker. Jeg kjenner det er ganske overveldende å jobbe 100%, ha en 2-åring, en mann som jobber sent og være trøtt så tidlig i svangerskapet. Vil liksom slippe sykemelding også

Det forstår jeg veldig godt! Er hektisk nok med en toåring :D jeg gikk ned til 80% nå i sommer for å kunne være mer hjemme. Har 2 timer pendlervei hver dag..

Håper du slipper sykemelding men viktig å høre på kroppen også:Heartred
 
Det forstår jeg veldig godt! Er hektisk nok med en toåring :D jeg gikk ned til 80% nå i sommer for å kunne være mer hjemme. Har 2 timer pendlervei hver dag..

Håper du slipper sykemelding men viktig å høre på kroppen også:Heartred
Ja, er det jeg tenker ❤️ Vil ikke slite kroppen ut. Er nok mer var på dette denne gangen, når jeg har et barn fra før av.

Hørtes luksus ut å jobbe 80%. Forstår godt at du ønsker det når du har så lang reisevei til jobb.
 
Jeg er trøtt svimmel og uggen (kvalm om morgenen). 5+6 i dag.

Prøver å holde litt i arbeidsting hjemmefra men føler jeg trenger dager med oppladning for et par timer på stol med konsentrert arbeid. Huska fra sist at jeg ble så sliten og dårlig at jeg ikke klarte å se tv engang :eek:
 
Jeg er trøtt svimmel og uggen (kvalm om morgenen). 5+6 i dag.

Prøver å holde litt i arbeidsting hjemmefra men føler jeg trenger dager med oppladning for et par timer på stol med konsentrert arbeid. Huska fra sist at jeg ble så sliten og dårlig at jeg ikke klarte å se tv engang :eek:
Har du stillesittende jobb?:)
 
Trøtt her og. Helt ekstremt i dag. Men jobba natt til i går. Så henger nok litt i det og. Men dagen begynte tidlig i dag. Og alle ungene er hjemme resten av uka... *hurra for planleggingsdager*
Blant dem er en på 18mnd og en på 3,5....heldigvis fortsatt noen dager til kvalmen tar seg opp da.
 
Jeg ble trøttere rundt uke 5. Nå sliter jeg å holde meg våken lenger enn til 22 på kvelden :hilarious:
 
Jeg var også ekstremt trøtt i dagene før og rett etter 4+0, men så halvveis i uke 4 ble det bedre. Nå er jeg 5+2 og er litt trøtt, men ikke sånn at jeg ikke kan jobbe. Fryktet at det skulle bli totalt krise.
 
Jeg føler meg som en zombie på jobb:sleep011Glad jeg har en aktiv jobb i barnehage der det skjer noe hele tiden, men jeg melder meg fort til hvilestund etter lunsjen:D
 
Jeg har vært veldig trøtt fra før jeg testet denne gangen. Det har vært noen bedre dager men som oftest blir det duppings på sofaen.
Og når jeg kjører bil så er det rene sove medisinen :dead:
 
Back
Topp