Jeg har bare hatt 5-6 dager hvor jeg har vært veldig kvalm, spesielt hvis det har vært mange lukter rundt. Er 11+2 i dag å føler jeg er i alt for god form til å være gravid, det stresser meg litt.. Så håper bare alt er bra med de to små
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan det handle om at du har tid til å slappe av? Jeg tok meg ubevisst sammen de dagene jeg var med familie som ikke visste noe, var dårlig før og ble skikkelig sliten så fort vi hadde fortalt.Jeg er 14+6 nå, og jeg er skikkelig uggen! Har vært mye verre nå i ferien, de siste 3 ukene enn det var før uke 11-12. Trodde det var litt motsatt av hva som er vanlig. Andre som opplever noe lignende?
Ja, det er ikke umulig i hvert fall. Det var vanvittig travelt før ferien, og mannen var nesten ikke hjemme. Kanskje du har rett i det! Jeg har ikke vært skikkelig dårlig i de to andre svangerskapene, heller, men jeg har vært skikkelig ubehagelig kvalm i hvert fall. Kanskje det er en sammenheng derKan det handle om at du har tid til å slappe av? Jeg tok meg ubevisst sammen de dagene jeg var med familie som ikke visste noe, var dårlig før og ble skikkelig sliten så fort vi hadde fortalt.
Det kan være? Jeg er veldig glad i logiske forklaringer, så leter alltid etter detJa, det er ikke umulig i hvert fall. Det var vanvittig travelt før ferien, og mannen var nesten ikke hjemme. Kanskje du har rett i det! Jeg har ikke vært skikkelig dårlig i de to andre svangerskapene, heller, men jeg har vært skikkelig ubehagelig kvalm i hvert fall. Kanskje det er en sammenheng der![]()