Hvordan er formen?

Jeg har bare hatt 5-6 dager hvor jeg har vært veldig kvalm, spesielt hvis det har vært mange lukter rundt. Er 11+2 i dag å føler jeg er i alt for god form til å være gravid, det stresser meg litt.. Så håper bare alt er bra med de to små

Av og på, morgener er vanligvis tøffe men bedre utover dagen.

12+4, veeldig liten energi og veldig kvalm av å på nesten hver dag, er sykemeldt.
Håper det blir bedre snart :happy:

11+1 og føler meg veldig fin i formen:) blir litt småstressa av det da jeg ikke har vært noe særlig dårlig i det hele tatt, men var på tul for 2 uker siden og da var alt fint med lille:Heartred

Litt ømme pupper - ellers ingen verdens ting. Hadde jeg ikke vært på ul å sett babyen hadde jeg nesten ikke trodd det. Trøtt og småkvalm i uke 6-9. Er i uke 16 nå.

13 + 3 nå og ikke vært så kvalm tidligere, som det jeg er nå om dagen :grumpy:

Har vært veldig kvalm og dårlig. Værst fra uke 7-10. Fremdeles noe kvalm og veldig energiløs, men det værste nå er en konstant halsbrann og svie i magen :sour:.

Har vært sjukt kvalm og sliten, nå har det roa seg til kvalm hvis jeg ikke spiser riktig til riktig tid, og ikke mer sliten enn at jeg kan fungere i hverdagen. Satser på at det holder seg når jeg begynner på jobb igjen neste uke :)

Formen er egentlig helt på topp. Og har vært det hele svangerskapet så langt. Men er litt trøtt da. Om det har med babyen i magen og gjøre, eller de andre små trollene jeg har hjemme er heller uvisst :-)

Jeg er 14+6 nå, og jeg er skikkelig uggen! Har vært mye verre nå i ferien, de siste 3 ukene enn det var før uke 11-12. Trodde det var litt motsatt av hva som er vanlig. Andre som opplever noe lignende?

Jeg er 14+6 nå, og jeg er skikkelig uggen! Har vært mye verre nå i ferien, de siste 3 ukene enn det var før uke 11-12. Trodde det var litt motsatt av hva som er vanlig. Andre som opplever noe lignende?
Kan det handle om at du har tid til å slappe av? Jeg tok meg ubevisst sammen de dagene jeg var med familie som ikke visste noe, var dårlig før og ble skikkelig sliten så fort vi hadde fortalt.

Kan det handle om at du har tid til å slappe av? Jeg tok meg ubevisst sammen de dagene jeg var med familie som ikke visste noe, var dårlig før og ble skikkelig sliten så fort vi hadde fortalt.
Ja, det er ikke umulig i hvert fall. Det var vanvittig travelt før ferien, og mannen var nesten ikke hjemme. Kanskje du har rett i det! Jeg har ikke vært skikkelig dårlig i de to andre svangerskapene, heller, men jeg har vært skikkelig ubehagelig kvalm i hvert fall. Kanskje det er en sammenheng der:rolleyes:

Ja, det er ikke umulig i hvert fall. Det var vanvittig travelt før ferien, og mannen var nesten ikke hjemme. Kanskje du har rett i det! Jeg har ikke vært skikkelig dårlig i de to andre svangerskapene, heller, men jeg har vært skikkelig ubehagelig kvalm i hvert fall. Kanskje det er en sammenheng der:rolleyes:
Det kan være? Jeg er veldig glad i logiske forklaringer, så leter alltid etter det :hilarious:

Back
Topp