BH for oss med store bryst

Carriwell sømløs ammebh med gelbøyle går helt opp til G og H. Kanskje den kan være et alternativ for flere? Bruker selv «bare» D-DD, men syns den bhen er fantastisk, og gelbøylen støtter overraskende mye. De har den på med24.no bla :)

Skal sjekke den ut :) Takk for tips. Har hatt carriwell før og vært relativt fornøyd
 
Carriwell sømløs ammebh med gelbøyle går helt opp til G og H. Kanskje den kan være et alternativ for flere? Bruker selv «bare» D-DD, men syns den bhen er fantastisk, og gelbøylen støtter overraskende mye. De har den på med24.no bla :)

Så veldig god ut, men er fryktelig skeptisk til BHer i S-M-L-XL størrelser.... Har aldri funnet passelig i slike str....
 
Jeg bruker 80 j, så får aldri kjøpt fra vanlig butikk. Sverger til mammatrend som jeg ser det har blitt linket til tidliger. Sports BH-ene derifra brukte jeg masse sist, og fikk også kjøpt noen fine ammebher med blonder og slikt. Ikke noe problem med å returnere det som evt ikke passet heller ;)
 
Takk for tips! Skal gi tilbakemelding når jeg har bestilt nå.
 
Jeg fant en forhandler via Ali Express som heter MOMANDA Official Store

https://s.click.aliexpress.com/e/cqtwarIC

Bestilte en bh til 11 dollar i str 36H som tilsvarer 80i. Gratis frakt. Tok ikke mer en 2 uker å levere heller. Utrolig nok passer den kjempegodt! Er normalt 75 rundt, men det er blitt litt stramt nå i graviditeten, og denne som jeg bestilte kan justeres ned til hvertfall 75 med alle de hempene!

NOK 97.31 30%OFF | Women's Padded Underwire Maternity Nursing Bra with Full Sling Support https://s.click.aliexpress.com/e/ccmDKNZe
 
Jeg har et litt rart problem! Jeg synes det er såå ubehagelig med bher med spiler både under svangerskap og i ammeperioden (føler de graver seg inn uansett merke og størrelse), så ender opp med å gå med myke&spileløse ammebher hele tiden, men da klemmes brystene inntil hverandre, og jeg for utslett mellom og under pga klam? Noen som har tips om behagelige bher som separerer brystene? Jeg bruker vanligvis 75E, men 80E/F i svangerskap og i starten av ammeperioden, så finnes ikke å kjøpe på de billige kjedebutikkene..
 
Jeg har et litt rart problem! Jeg synes det er såå ubehagelig med bher med spiler både under svangerskap og i ammeperioden (føler de graver seg inn uansett merke og størrelse), så ender opp med å gå med myke&spileløse ammebher hele tiden, men da klemmes brystene inntil hverandre, og jeg for utslett mellom og under pga klam? Noen som har tips om behagelige bher som separerer brystene? Jeg bruker vanligvis 75E, men 80E/F i svangerskap og i starten av ammeperioden, så finnes ikke å kjøpe på de billige kjedebutikkene..

Har samme problemet med at jeg blir klam under og mellom. Hater at puppene klemmer seg sammen. Har foreløpig ikke funnet en god spileløs bh som fikser problemet. Sist ammeperiode brukte jeg små firkanta myke kluter som jeg rullet sammen og hadde mellom puppene. Hater å bli klam og orker ikke risikere å få utslett osv.
 
Har samme problemet med at jeg blir klam under og mellom. Hater at puppene klemmer seg sammen. Har foreløpig ikke funnet en god spileløs bh som fikser problemet. Sist ammeperiode brukte jeg små firkanta myke kluter som jeg rullet sammen og hadde mellom puppene. Hater å bli klam og orker ikke risikere å få utslett osv.
Det har jeg gjort i ammeperioden også.. Men skulle ønske det fantes en bedre løsning siden det blir litt tungvint å stappe kluter innimellom hver dag? :)
 
Jeg har et litt rart problem! Jeg synes det er såå ubehagelig med bher med spiler både under svangerskap og i ammeperioden (føler de graver seg inn uansett merke og størrelse), så ender opp med å gå med myke&spileløse ammebher hele tiden, men da klemmes brystene inntil hverandre, og jeg for utslett mellom og under pga klam? Noen som har tips om behagelige bher som separerer brystene? Jeg bruker vanligvis 75E, men 80E/F i svangerskap og i starten av ammeperioden, så finnes ikke å kjøpe på de billige kjedebutikkene..
Har ikke tips om bh, men du kan bruke talkumpulver mellom brystene. Da unngår du å bli så veldig klam og spesielt nå i varmen ;)

Jeg kjøpte en liten pakke på Normal, den var veldig grei å ha i stellevesken siden den ikke tar opp så mye plass :)
 
Det har jeg gjort i ammeperioden også.. Men skulle ønske det fantes en bedre løsning siden det blir litt tungvint å stappe kluter innimellom hver dag? :)
Finner du en bedre løsning så håper jeg du deler den! Skjønner ikke d skal være så slitsomt med store bryster, vi er jo ganske mange og d burde vært flere gode alternativer!
 
Finner du en bedre løsning så håper jeg du deler den! Skjønner ikke d skal være så slitsomt med store bryster, vi er jo ganske mange og d burde vært flere gode alternativer!
Enig! Overraskende at det ikke finnes gode alternativer.. Jeg prøver å søke litt rundt etter ‘ammebh uten spiler/bøyler som separerer brystene nå’ - håper jeg kommer over noen bra! Sier ifra i så fall:)
 
Fikk denne fra Mammatrend i går. Superfornøyd. Veldig godt stoff, god støtte rundt og behagelig over skuldrene. Syntes den var fin på også, dekker ikke så langt opp som d kan se ut på bildet.
 

Vedlegg

  • 6E5C8E6A-3187-4EA5-AD76-A0932C8E4876.jpeg
    6E5C8E6A-3187-4EA5-AD76-A0932C8E4876.jpeg
    42,1 KB · Visninger: 20
  • AF499190-FD85-4E2A-ADCA-220BC0481D5E.jpeg
    AF499190-FD85-4E2A-ADCA-220BC0481D5E.jpeg
    19,7 KB · Visninger: 18
Er d change du bruker 75J?
Jeg har 95J i den fra change som er passe nå, og denne i 95H passer perfekt nå. 95J som var i en annen jeg kjøpte ble alt for stor.

Ja d er vel faktisk change når jeg tenker meg om, haha. De må jo alle opp i str i. Men da tar jeg sjansen.
 
Jeg er fornøyd med de på change. Der er det god kundebehandling og jeg finner alltid noe som passer meg :)
 
Jeg er fornøyd med de på change. Der er det god kundebehandling og jeg finner alltid noe som passer meg :)
Jeg og liker de godt. Men de har ikke uten spiler da, men brukt de siden sist ammeperiode :p har i tillegg kjøpt et par ammesportsbh til bruk om natten :)
 
Fikk denne i posten i dag:44078363-9ACB-4A25-A113-7CB501889499.jpeg
Dessverre så var min mistanke ift å kjøpe noe i str XL (uten cup spesifikasjon) berettiget.
Fikk ikke plass til puppene mine i den, sammenlignet med en gammel bikini fra Cubus str 80E og cupen var helt lik - kanskje litt dypere men gelbøylen gikk helt jamt med bøylen på bikinien.
 
Back
Topp