Er det flere som er i gang med forsøk nå? Håper det snart kommer en augusttråd

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har ikke tid til å ha ansvar for en slik trådLykke til uansett, du kan kanskje lage en trådhåper jeg slipper flere forsøk nå
![]()

Hehe ser denJeg har ikke tid til å ha ansvar for en slik tråd![]()
Tusen takk!Skal begynne på sprøyter i august, men uttak er ikke før septemberMasse lykke til
Håper også det kommer en tråd snart - det er så spennende å følge dere andre![]()
).Lykke til!!Jeg skal også i gang nå i august og håper på tråd (fikk litt dårlig samvittighet for å forvente at noen andre skal fikse tråd nå, men vet at jeg ikke kommer til å være noe flink til å vedlikeholde den).

Når er forventet uttak ca?Skal begynne på sprøyter i august, men uttak er ikke før septemberMasse lykke til
Håper også det kommer en tråd snart - det er så spennende å følge dere andre![]()
Uke 37Når er forventet uttak ca?![]()
Samme som meg daUke 37tipper mot begynnelsen siden jeg skal på kontroll i uke 36.
Juhuu! Håper vi begge lykkesSamme som meg da![]()
Lykke til! Har kontroll på torsdag, så håper på først i uke 34Starter på femar i morgen, og kontroll neste fredagSå håper jeg på innsett i uke 34, eller starten på 35
![]()