Kvalme og diare av antibiotikakur

M

My heart

Guest
Tok den siste tab i dag av antibiotikakuren. Har vært kvalm og hatt diare / løs mage siden søndag. Hvor lenge sitter kvalmen i kroppen fra siste tab av kuren?
 
Til det er ute av systemet. Gi beskjed til legen, så får du ikkje den typen igjen.
 
Til det er ute av systemet. Gi beskjed til legen, så får du ikkje den typen igjen.

Nei, skjønte ikke før i dag at det er tab som har gjort at jeg har vært så kvalm og hatt løs mage.. trodde først det var varmen.
 
Har du tatt probiotika under kuren? Hvis ikke kan det være lurt å begynne nå, det hjelper ofte :)

Nei ikke noe.. tok siste tab i dag, så er ferdig med kuren.
Nå nettopp var jeg på do og det var løst men noe var fast også ( Sorry detaljer ) så kanskje det snur seg nå..
 
Nei ikke noe.. tok siste tab i dag, så er ferdig med kuren.
Nå nettopp var jeg på do og det var løst men noe var fast også ( Sorry detaljer ) så kanskje det snur seg nå..
Probiotika er alltid en god ide i forbindelse med antibiotika, så hvis du skal innom apoteket anbefaler jeg det :) god bedring!
 
Jeg har drukket Biola under hele kuren+en uke etterpå. Har funka her. Har hatt det sånn som deg når jeg ikke har gjort det.
 
Kan være kjekt å lese pakningsvedlegget på medisiner for eventuelle bivirkninger uansett legemiddel ;) men antibiotika er godt kjent for å påvirke magen enten mot løs mage eller mot treg mage. Så Biola eller laktulose, nok drikke og ekstra fiber i kosten under antibiotika kurer er ikke dumt.
 
Back
Topp