Synarela - skikkelig forkjølet

Dizzy

Glad i forumet
Jeg skal starte på Synarela 1 spray x 3 til dagen og er skikkelig forkjølet og slakk, planen er å starte uansett. Nå er jo avdelingen stengt i Haugesund, andre som var syke ved oppstart og hvilken tips fikk du?

Jeg var forkjøla husker jeg. Mener det står i bruksanvisningen hvordan man gjør det ift annen nesespray.

Jeg skal starte på Synarela 1 spray x 3 til dagen og er skikkelig forkjølet og slakk, planen er å starte uansett. Nå er jo avdelingen stengt i Haugesund, andre som var syke ved oppstart og hvilken tips fikk du?

Spray med saltvannsspray før du tar synarella

Jepp, what she said, mener det er en stund før, sjekk bruksanvisning /felleskatalogen. Jeg hører og til Haugesund og det har gått fint her.

Jepp, what she said, mener det er en stund før, sjekk bruksanvisning /felleskatalogen. Jeg hører og til Haugesund og det har gått fint her.

Slimhinnene mine i nesen er litt rare, jeg blir bare tettere med saltvann eller så er det ingen hjelp. Brukte otrivin en god stund før og en varm dusj om jeg var tett rett før. Nå er forkjølelsen såpass borte at jeg ikke tar annet enn otrivin. Men takk for tips uansett. Hører også til Haugesund.

Back
Topp