Tips til feiring av 10 års bryllupsdag

Snile

Forumet er livet
Septemberbarna 2019
Mannen og jeg har 10 års bryllupsdag 6 dager før termin. Vi har jo lyst til å feire - egentlig kunne jeg tenkt meg barnevakt og en natt på hotell, men lurer litt på om det er verdt pengene for hotellfrokost og det hele når jeg er kvalm og i ulage mye av formiddagen.

Er det noen som har et godt tips?

Jeg syntes hotellovernatting hørtes flott ut. Blir bra med et hotell med god restaurant på hotellet, så kan dere spise en finere middag der, og kose dere på hotellrommet med snacks om film etterpå :) og sove lenge begge 2 dagen etter

Enig i at hotell høres fint ut. Det er jo mye hygge på kvelden også, selv om du er uvel på morgenen og ikke får så mye ut av frokosten. Deilig med barnefri, og kanskje har de noe til frokost der som faktisk går greit å spise? Og hvis ikke kan der bare ligge på rommet og sove ekstra lenge :)

6 dager før termin? Da kan du ha født allerede.

Jeg ville ikke tatt sjansen på å planlegge noe den dagen. Ta heller feiringen tidligere.

6 dager før termin? Da kan du ha født allerede.

Jeg ville ikke tatt sjansen på å planlegge noe den dagen. Ta heller feiringen tidligere.
Ja det er det jeg også tenker på - ikke bare at det er tungt og at jeg er kvalm. Tror ikke det er tingen å bestille noe den dagen i hvertfall....

Jeg synes hotell og barnefri høres deilig ut jeg, men tror jeg ville tatt feiringen litt før :) 6 dager før termin er veldig tett på og da kan alt skje. Tror også jeg ville hatt mulighet til å avbestille hotelloppholdet tilfelle noe skulle skje.

Back
Topp