Voksi urban VS Voksi city

Luckie

Elsker forumet
Noen med erfaring med disse vinterposene som kan anbefale en av disse? Eller andre...? Finnes jo så sinnssykt mange :/ Ser at Barnas Hus har 50% på Voksi poser nå....
 
Jeg er godt fornøyd med Voksi urban, den har holdt min sønn varm :)
 
Kjempefornøyd med Voksi City. Lillesøster skal arve den storesøstera hadde. Hun brukte den hele vinterhalvåret både når vi var på tur i vogna og når hun sov i barnehagen.

Så varm og god og lun, fint å kunne kunne stramme den inn rundt ansiktet :)


Anbefaler den varmt
 
Kun hatt urban av voksi, men easygrow, som er ganske lik, og vi har også dream, som er vårposen og ellers ganske lik city. Jeg liker ikke at det er en glidelås. Skal den kun brukes til soving, funker det, men til vanlig bruk, når barnet sitter ol, så synes jeg det blir veldig klumpete med en glidelås. Derfor liker vi urban best. Den er dog litt tykk i overdelen, men supert at man kan ta av hele overdelen og at det er ull i underdelen.
Urban er veldig god og varm.
Men smak og behag, man må kanskje prøve seg frem litt for å finne hva man liker selv.
 
City kan man stramme rundt hodet. Og den har en glidelås midt på.
Urban er videre rundt hodet, men glidelås rundt så man kan ta av overdelen.
Vi foretrekker poser der det er glidelås rundt og ikke midt på
 
Jeg gikk for City. Liker at den kan strammes godt rundt hodet og at den kan åpnes midt på og eventuelt brukes på gulvet som et teppe ved behov. Vi stod mellom den og Active, men sistnevnte er så stiv og tung, og at den er vanntett er ikke så viktig for oss.

Jeg hadde bestemt meg for Easygrow hood, men siden 50% er en innmari bra pris slo vi til med Voksi. Tror vi blir veldig fornøyd med den, jeg. Knallfin er den også :)
 
Etter sånn eg har inntrykk av så er dei fleste godt fornøyd med den voksi-vognposen dei har, uansett kva type det er.
 
Vi har urban. Liker at det er glidelås på sidene, slik at lille ikke prøver å åpne posen selv. Har aldri hatt behov for å stramme inn rundt ansiktet (som noen skriver at de gjør).
 
Jeg har urban, men bestilte en city til lillesøster, siden den kommer bedre ut i tester enn urban.

Vært veldig fornøyd med urban da:)
 
Har city, nettopp fordi det er glidelås på midten, syns det er mest praktisk. Og kan snurpes inn rundt hodet :)
 
Vi jar hatt 2 city(hjemme og i bhg) som har vært brukt av 2 barn. Kjøpt med vilje fordi den var en av få med kun 1 glidelås for "lenge siden" :p

Kan godt hende at jeg hadde vært fornøyd om vi hadde hatt urban også. Samme om det er voksi eller easygrow(som en annen nevnte) så tror jeg kun jeg har lest om folk som er fornøyde. Har vel aldri lest om noen som har skrevet "den var fæl, den er kald, den er *putt inn dårlige ting*.

Tenk over hva du tror vil passe dere best.

Vinter nr2 har ikke mine sitti mye i vogn, da har de gått selv, så da har den mest blitt testa til soving.
 
Vi har vært fornøyd med Voksi city. Varm og god pose.
 
Jeg har begge i hver sin vogn. Liker definitivt best city. Den føles varmere og kan pakkes tettere rundt hodet. Eneste jeg liker best med urban, er at jeg kan ta av overdelen når jeg er inne på kjøpesenter ect.
 
Back
Topp