Vil spare til langt hår - tips?

Luna30

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg har tynt kort hår nå, men vil spare til langt.
-tar vitaminer beregnet for hår
-bruker love beauty and planet shampo og balsam
-bruker hårkur
-farger ikke håret
-føner ikke håret
Jeg retter håre mitt, prøver ikke gjøre det for mye.
Har dere tips til og få det til å 'vokse' fortere :cat:
 
I forhold til den som har langt hår hos oss så er det bare å leve som normalt men ikke nødvendig å klippe hele tiden. Ikke alle frisører som sier det lengre heller. Min datter har hår til rumpa og klipper seg ca 1 gang i året. Min svigerinne har samme hårlengde men det vokser fortere og hu klipper deg også veldig sjeldent.
 
Beste tipset er å ikke klippe det :D
Jeg har tynt hår, lot være å klippe tupper et helt år, og jammen ble det ikke endelig langt :hilarious: må vel klippe det nå snart da, men jeg har nok bare klippa det for ofte (og for mye) tidligere.
 
Klipp tuppene når de er slitte, ikke rett håret (!), dusj det sjeldnere, la det lufttørke (å ha håndkle på hodet lenge skader også) og ha tålmodighet
 
Hehe, pulveret smaker spy, men har ølgjærtabletter jeg kan bruke :p

Jeg har hørt at du kan dusje håret i øl også. Om det fungerer aner jeg ikke :)
 
Bare la det vokse ut. Klipp det når det trengs bare. Jeg klipper håret kort en sjelden gang og lar det alltid vokse ut igjen og gjør ikke noe annerledes, bare lar det vokse.
 
Jeg har best erfaring med å bare la håret være naturlig, og klippe kun de aller mest slitte tuppene to ganger i året. Rettingen må du legge på hylla, ellers er det mye vanskeligere å oppnå ett langt og friskt hår :)
 
Mitt vokser som bare det, bruker ingenting, ikke hårfarg, føning, retting, eller noe slikt...ikke fordi jeg sparer på langt hår, jeg bare gidder ikke :p
Klipper ikke ofte
 
Back
Topp