Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg er også fornøyd med Rema sin pakkeJeg fikk heller ikke med «overraskelsen» i babypakken.. lurer også på hva det kunne vært... Men ellers er jeg veldig fornøyd med innholdet![]()
Hva fikk du med da? Jeg fikk en body, såpe, biteleke, servietter og bleier hvis ikke jeg husker feil, likte egentlig rema sin litt![]()
Da var det nok ei biteleke som manglaHva fikk du med da? Jeg fikk en body, såpe, biteleke, servietter og bleier hvis ikke jeg husker feil, likte egentlig rema sin litt![]()
Det bilde som ligger på rema1000 sin hjemmesideJeg får ikke opp noe bilde?
Det fikk vi i kiwi sinVi fikk ikke biteleke, men et par skjeer i plast
Hehe, jeg trodde du mente at du hadde lagt ut et bildeDet bilde som ligger på rema1000 sin hjemmeside![]()
ÅjaaHehe, jeg trodde du mente at du hadde lagt ut et bilde![]()
Det fikk vi i kiwi sin![]()
Jeg har sendt Mail. Anbefaler alle å gjøre det, så de blir bevisst på detFikk heller ikke den ekstra gaven. Ble litt skuffet
Fikk du svar? Det skal jeg gjøreJeg har sendt Mail. Anbefaler alle å gjøre det, så de blir bevisst på det![]()
Hvor sendte du? Fikk heller ikke noe...Jeg har sendt Mail. Anbefaler alle å gjøre det, så de blir bevisst på det![]()
Fikk du svar? Det skal jeg gjøre
Jeg fikk til svar at jeg skulle kontakte kjøpmannen i butikken vår, så kunne jeg bytte inn posen. Så sa jeg at det var ikke så farlig, ville bare at de skulle vite at vi er flere som hatt opplevd å mangle.Hvor sendte du? Fikk heller ikke noe...