Snartmammatilfire1979
Flørter med forumet
Hei. Da gikk vannet mitt i går formiddag og før jeg fikk sukk for meg bestemte denne babyen seg for å komme 2 1/2 uke før termin. Så i dag kl. 08.51 fødte jeg en gutt på 3014 gram og 50 cm lang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye! ❤ Håper alt står bra til med dere ❤Hei. Da gikk vannet mitt i går formiddag og før jeg fikk sukk for meg bestemte denne babyen seg for å komme 2 1/2 uke før termin. Så i dag kl. 08.51 fødte jeg en gutt på 3014 gram og 50 cm lang.
Gratulerer så mye med prinsenHei. Da gikk vannet mitt i går formiddag og før jeg fikk sukk for meg bestemte denne babyen seg for å komme 2 1/2 uke før termin. Så i dag kl. 08.51 fødte jeg en gutt på 3014 gram og 50 cm lang.
GratulererHei. Da gikk vannet mitt i går formiddag og før jeg fikk sukk for meg bestemte denne babyen seg for å komme 2 1/2 uke før termin. Så i dag kl. 08.51 fødte jeg en gutt på 3014 gram og 50 cm lang.

Det vett jeg.Sniker fra April 2019, August 2016, August 2012, og Desember 2009 hehe.. Så vet du hvem jeg erGratulerer med en liten gutt
Gleder meg til å få hilse på han
![]()
gleder meg til å dra hjem fra sykehuset snart